Måndag 23 september 2024 vecka 39
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Dåligt bemött i datorbutik

Dåligt bemött i datorbutik

Jäklar vad irriterad jag var för ett tag sedan och fortfarande, men det har avtagit mer. Jag hade lämnat in min dator för att den small till (troligen strömaggregatet) men jag hade garanti och så kvar så jag lämnade in den förra måndagen. Så idag en vecka efter så var jag på samma företagsbutik men i en stad två mil därifrån. Så frågade jag om de kunde ringa och höra samtidigt som jag köpte CD-r skivor om hur det har gått. Då svarar han "det kan vi omöjligt göra". Jag blev så irriterad så jag gick bara därifrån. Tappa alla ord, det är ju så jäkla löjligt! Skulle butiken vara full med kunder vore en annan sak men nu var jag ensam där som kund.

Men jag mejlade chefen på företaget och talade om hur jag blev bemött. Så det ska bli intressant och se hur svaret blir.

Är jag ensam om att tycka att man förtjänar lite repsket och service när man är kund i en butik?!
Antal svar på detta inlägg: 3
Eric förstår dig och du är inte ensam om det

Vad du skall kolla upp VIKIGA delar
1: Butiken har öppetköp
2: Personalen har data utbildning (Grund)
3: Om butiken värde och kund rätterheter
dem tre skall du kolla nämre.

Men du som bestämmer
Hej!

Kunden har ALLTID rätt!

Kan inte företaget sköta sig förlorar dom kunder och då får dom skylla sig själva!

Välj någon annan nästa gång!
Hmm..

Kunden har oftast inte rätt .. tro mig ..

(Men det är ingen anledning att behandla dem respektlöst)

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem