Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Trådlös router

Trådlös router

Varför kommer jag bara upp i 1.6 m bit på routern när den fasta uppkopplingen är ca 6. det fungerade ju bra igår. har statrat om dator router å modem... något är knas...
Antal svar på detta inlägg: 12
Sidor: 1 2 Nästa »

roggabrosröm!

Testa med att att köra utan router. Så får vi se.

Testa sedan med router. Då börjar vi ana var felet är.

www.bredbandskollen.se
Hur har du det med avståndet mellan dator och Router avståndet kan vara avgörande eftersoim en trådlös router bygger på "Radiovågor" IR
Den läkte ihop när allt varit avstängd ett tag men nu är det likadant igen minandra dator med sladd har över 6. måste mog åka å byta routern imorgon. tack för hjälpen
Annons
äppel och päron
att jämföra med kabelanslutning visa trådlöst
kontrolera vilken mode du kör på det trådlösa
kan du köra n eller är det det lägre varianterna

risken är annars att du köper grisen i säcken
Hmm hittade på reset knappen när jag skulle plocka ihop den å åka tillbaks med den nu fungerar det som det ska... Data pucko är vad man är:)
roggabrosröm
låter som om du sparade några kronor
Den bråkade hela kvällen igår åxå, så man fick åka till handlarn i byn å byta till ett nytt på garantin såklart :)
och det blev bättre ?
Ja ikväll har jag hållit på hela tiden på nätet och det har gått bra hoppas det håller isig..
Har avinstallerat både router å den trådlösa stickan. nu när jag installerat allt igen gnällde säkersurf om att ett program försöker manipulera eller avsluta en pross, vilket kan vara farligt programmet är.. Killprosses2.exe c:/program files (x86)belkin/router setup and monitor/ ska jag lite eller blocka?

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem