Fredag 26 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

Hur ska jag göra ?

Hur ska jag göra ?

Hej! .
Nu tänkte jag få mej lite profisionell hjälp.
Det är så att jag har träffat en kille som är 18 år (sj är jag snart 16). Har inte träffat han så många gånger, men jag har börjat att tycka om honom. Hur ska jag visa det för han?
Brukar snacka me han på msn och via sms.
Jag vill inte verka framfusig om ni fattar vad jag menar.
Ni har säkert erfarenhet av det här så ni kanske kan hjälpa mej.
Antal svar på detta inlägg: 11
Sidor: 1 2 Nästa »

Var ärlig och säg det rakt ut... att du tycker om honom.. men snacka inte om att vara förälskad.. det skrämmer iaf väg mig om det är väldigt tidigt..:)

Killar är nämligen väldigt när det gälle ro märka om en tjej gillar en och det blir inte lätare när de flesta tjejer tror att killar är tankeläsare.. :)
Lillan
du skall nog glida försikigt till hans farm.
Rob säger har han rätt.
säg vad du tycker ifrån din hjärta gumman till honom.
VAR DIG SJÄLV
Jo säkrt är det de bästa man kan göra. Men Om man inte törs då?
Det är ju just det som är probmet.
Och när vi träffas är det ofta massa människor där, hans kompisar , just då är det kanske inte läge att säga så mke. Och det känns fel att göra de på datorn eller mobilen.
Annons
Lillan , om ni snackar med varandra via MSN så fråga om ni kan trefas på neutral mark, där bara ni kan treffas utan kompisar.
ett kaffe/bowlinghall eller liknande eller om du har hund fråga om han vill föja med när den skall rastas.
Lillan första stegen Jag vet hur du känner dig
Du liver bara en gång. men flera killar, finns inte har flera liv.

Gör ditt bästa om du gör prisamt bjud det då
tänkt inte på träffen, tänk på du skall träffa din älskade farfar/morfar.

Jag vet det är skitjobbigt fösta stegen.
nu är jag gift mig med en underbar fru.
Hej!

Om du har känslor för honom så bli INTE kompis och hoppas något senare för det sårar bara dig själv.

Säg som det är på en gång eller ännu bättre..Bjud ut honom på bio eller middag eller liknande och se honom djupt i ögonen och ge lite komplimanger..
Hahah ... Det verkar så lätt när ni säger det.
Göcke: Bra förslag. Bor nu i en håla där det inte finns så mke att göra utan att träffa massa "kända" människor :P
Bubben: Svårt att inte att inte bli kompis me han först.
Är det bara jag som är så "gammalmodig" att jag tycker att kille ska ta första steget ? Eller har jag läst för mke böcker ??
Lillan....det finns faktiskt killar som är blyga! Min man är en av dem och om jag väntat in honom...så hade det förmodligen aldrig blivit något!
Jag förstår om du är osäker-det ska man vara när man är så ung...men samtidigt...om du inte visar/säger vad du känner så kommer du nog att ångra dig..
En viktig grej är ju precis som Gösta sa:var dig själv! Om du spelar en roll så kommer ju ett förhållande inte att bli så bra..
Jag kanske är annorlunda, men jag blir jätteglad om en tjej säger/skriver att hon tycker om mig eller liknande, oavsett om det är ansikte mot ansikte, i telefon, på msn, via sms, eller via en kompis.

Men vist är det svårt ..
Han verkar fakrist vara en av den blyga sorten. Men jag tycker det är ganska gullit ..
Så klart att jag är mig sj. Jag skulle inte klara av att spela ett spel, vara någon jag inte är.
Alla bilr väl glada av att höra att man är omtyckt. Men tänk om han tycker jag är fjollig och inte vill träffa mej igen ?

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem