Fredag 26 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

Kassa inlägg

Kassa inlägg

Ingen nämnd och ingen glömd, men fy fan vad tråkiga inlägg det varit den sista tiden. Ursäkta svordomen, men det är säkert det som är det roligaste inlägget på forumet den sista tiden. Skärp er(och säkert mig). Livet ska vara en komikers berättelse till mänskligheten (och kanske lite allvar), så vad väntar ni på? Kom igen alla skeptiker och komiker!!
Antal svar på detta inlägg: 13
Sidor: 1 2 Nästa »

Allt av intresse blir ju bortplockat...
Ja, precis. Vad är detta????
Ni måtte ha riktigt tråkiga liv om det som plockas bort här är det enda som intresserar er...
Eller är det det enda på detta forumet som är av intresse för er som plockas bort?
Annons
Ja, det är ju det jag menar, vart tar allt det roliga vi försöker åstadkomma vägen? Detta forum är ju faktiskt mer än nåt annat värt en grundlig utredning. Varför får vi inte säga vår mening eller ha kul och berätta saker som alla andra på alla andra forum, inklusive politiska åsikter? Nä, fixa mer moderatorer som kan hjälpa er att hålla reglerna, men som är är lite mer jordnära än de som finns på forumet just nu? Vet att jag blir raderad väldigt fort nu, men hoppas att några hinner läsa detta innan det försvinner. Hoppas att vi som vill ha ett fritt IS håller ihop.
Detta inlägg var det bästa på väldigt länge. Inte så intressant men sant. Tack för mig trallala. Hoppas det inte blir bortplockat
Ja jag menar, när det händer stora saker här i världen så skulle man ju vilja uttrycka sin mening om detta, men icke, eller små saker i sin närmiljö, men det är förmodligen politik även i det. Ni kan lika gärna döpa om forumet till "Göckes Datasida". Det är väl ändå det enda som får stå kvar. Det är inget fel i att Göcke får visa sig på styva linan. Det hjälper säkert många, och alla är tacksamma, men ändå...

Titta, nu blev jag nästan förvånad över att jag kunde hitta en ledsen Smily att illustrera mitt inlägg med. Kan det verkligen vara tillåtet med sådana? Jag menar, är det ingen som kan bli upprörd om jag visar sådana starka känslor?
Kriklund!

Det blir lite diktatoriskt på IS Forum. Man kan kalla det Kairo Forum.

Men det kvittar vilket Forum. Det finns alltid en moderator. Var gränserna går
vet jag inte. Men porr,politik är inte populärt.

"Göcke" är en gammal räv i detta sammanhang. Han kan detta.
Han tänker på oss. Att vi inte skriver sådant vi ångrar. Tro mig!

Har man skrivet ett dumt inlägg, så står det där som en "runsten". Glöm inte
det. Jag har många "runstenar". Flest i Sverige. Det finns en medlem i Broby
som är värre än mig.

www.internetstart.se/bildgalleri/pics/04030.jpg

Det dumma är att man kan komma undan med politiska inlägg om man har "Rätt" politisk inriktning. I detta fallet höger.
Kriklund om du menar mitt inlägg så är du inte lite fel ute. Jag kom tydligen undan!! Vadå rätt politisk inriktning? När du läser inlägg ska du läsa med BÅDA ögonen, inte bara det ena. Jag har aldrig och kommer aldrig att bli någonting åt höger, så det så. Skärp dig, eller är du bara SÅ okunnig?
Det borde kanske finnas en kategori till där "Kassa trådar" hamnar!

Men vem ska avgöra det? Och när ska dom hamnar där?

Om jag tycker att en tråd är kass,koppla jag bara över till ett annat forum!

Eller kanske borde dom stjärnmärkas? Men vilket göre!!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem