Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Sök efter vänner

Sök efter vänner

Hej, Mitt namn är Carolina, Argentina, under 2003 passerade vi på vår bil ett par svenskar, skulle Daniel och Svluisa vid gränsen till Black Water, från Chile till San Juan, Argentina och jag gillar att kontakta dem igen. ! Till dem som kan hjälpa kontakta dem tack !!!!!!!!!
Antal svar på detta inlägg: 19
Sidor: «1 2

Leiake:

I Buenos Aires i dag för 7 grader är kallt för oss, vi är i höst, sommar temperaturen når 35 grader och varmt!


Du är i Mariestad? Var är Mariestad?
Basen:

Om du kommer till Buenos Aires, säg mig, så jag förberett en lista över platser att se !!!!!
leiake!!!!

Ha,Ha! Om du tycker det är kallt nu? Hur ska det då gå till vintern när hyresvärden sänker värmen så till den milda grad,att du får sitta i långkalsonger fingervanta och slalomlova framför datorn!!!
Annons
Thomas2:

Ja ja ja i Buenos Aires i vintern är mycket kallt, jag såg Wallander i Sverige är mycket kallt i vinter !!!!!!!!
http://korta.nu/49ylc

Carolina! Här bor han leiake!! Intill kalla vänern!!
Att vackert! Nära kusten! Här i Buenos Aires är alla cement!!!!
Jag har sett några bilder i Sverige genom wallander och är ett vackert land! Mycket bra även mycket kallt! Men det är ett vackert land! Bautiful Country!!!!!!
Hej! Tja, mina vänner inte visas, skulle jag ha velat veta om dem. Förhoppningsvis kan du hitta dem! Kiss for all in Sverige!!!!!!!
Jag vill ha ett hus som vetter mot havet som Wallander !!!!!

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem