Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Ekonomi och hem

Apropå mutor och porrbesök

Apropå mutor och porrbesök

Jag läser i AB idag, söndag, att Landstingsdirektören i Skåne säljer in Skåne på porrklubb i Barcelona... Den stackaren råkade hamna där utan att veta att det var en porrklubb. Det är konstigt, varenda gång en politiker blir tagen på bar gärning på en porrklubb, så försvarar han sig med att han hade ingen aaaaning om att det var en porrklubb. Jag vet inte vad det är för fel på våra politiker men det verkar som om dom är jäkligt dumma i huvudet...Intelligensbefriade skulle jag vilja kalla det för. Men då ifrågasätter jag om dom är rätt personer att sitta i ledningen för ett landsting. Jag vill inte ha en dumbom som sitter och bestämmer över så viktiga saker som vår sjukvård. Nej jag vill ha ansvarstagande politiker som ser till att skattebetalarnas pengar går till det dom är avsedda för. Inte till porrbesök och dyra semesterresor. Fast det säger dom ju inte, dom kallar dessa resor för studiebesök...hahahaha Ja, är inte Sverige korrupt ja, då vet jag inte vad korruption är.
Antal svar på detta inlägg: 9
babo43!

Jag har varit på porrklubb flera gånger. Det är är ingen höjdare. Billig "skit".

Det finns något som heter testosteron. Där har vi drivkraften.
Utan detta hormon hade varken du eller jag funnits.

Jaså du leiake!!!!!! Du går på porrklubb!! Det trodde jag att du var för gammal till?? Men kanske ändå inte??

Finns det sådan i Mariestad??
Thomas2!

Porrklubb i Mariestad. Det finns säkert.
Det finns överallt där det finns testosteron.

Annons
Politker kan göra som dom vill,tvingas dom avgå,så har dom ju sin inkomstgaranti!! Livet ut,så dom klara sig alltid!!

Jag har varit på porrklubb en gång i Växjö: Det kallades "Stick in" Men det var inget större nöje!
Thomas2!

Vägen är lång till att bli politiker. Man blir inte det över en natt.

Håller vi på att "djävlas" med dom, så finns dom inte kvar.
Vad gör vi då. Söker socialhjälp.

Var då? I Kina kanske.
leiake!

Att blir politiker är ingen större konst,det räcker med en välsmord käft,och sen måste man kunna ljuga så det går ihop sig!!
Nog om detta spörsmål.

Snart raderar "Göcke" alltihop.
Denna tråden handlar väl inte om politik den handlar ju om politiker som yrkesgrupp. Och då handlar det inte om partifärg heller så jag förstår inte varför du tror att Göcke skulle radera alltihop. Nog är väl det en viktig fråga hur våra skattemedel används och till vad. Det tycker nog alla som betalar skatt och gör rätt för sig.
Babo: Såklart våra politiker är dumma i huvudet!
De representerar ju oss som röstat dit dem

/Zap

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem