Ytterligare ett irriterande problem i min nya dator. Har tagit bort Babylon i "ta bort program", men Babylon search blir jag inte av med, har försökt olika länkar jag funnit, men problemet kvarstår likväl.
Någon som har en lösning?
Någon som har en lösning?
Antal svar på detta inlägg: 6
Testa att gå in i fel säkert läge och sen in i ta bort program det brukar gå
Tack för tipsen, har provat men tyvärr utan resultat.
Annons
tioner
Saker du behöver
Internet Explorer
Babylon 7 eller senare
1
Stäng programmet Babylon. I det nedre högra hörnet av skärmen, nära tiden är ikonen Babylon. Högerklicka på ikonen Babylon och välj "Avsluta." Välj "Ja" om du vill bekräfta att du vill stänga programmet.
2
Klicka på "Start" i det nedre vänstra hörnet av skärmen. Välj "Kontrollpanelen."
3
Dubbelklicka på "Lägg till eller ta bort program." En lista över de program installerade pà ¥ datorn visas.
4
Välj "Babylon verktygsfält" och klicka på "Ta bort/avinstallera." Bekräfta ditt val genom att klicka på "Ja" när du blir tillfrågad.
5
Starta om datorn för att ändringarna ska börja gälla.
Saker du behöver
Internet Explorer
Babylon 7 eller senare
1
Stäng programmet Babylon. I det nedre högra hörnet av skärmen, nära tiden är ikonen Babylon. Högerklicka på ikonen Babylon och välj "Avsluta." Välj "Ja" om du vill bekräfta att du vill stänga programmet.
2
Klicka på "Start" i det nedre vänstra hörnet av skärmen. Välj "Kontrollpanelen."
3
Dubbelklicka på "Lägg till eller ta bort program." En lista över de program installerade pà ¥ datorn visas.
4
Välj "Babylon verktygsfält" och klicka på "Ta bort/avinstallera." Bekräfta ditt val genom att klicka på "Ja" när du blir tillfrågad.
5
Starta om datorn för att ändringarna ska börja gälla.
prova med att inaktivera den i verktyg/Hantera tillägg om det är i IE9 du har den, eller motsvarande om du har FF.
Tack alla för hjälpen, hade ingen aning om att det var ett FF tillägg, men så enkelt var det
Sida:
Skriv ett svar
Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.
Logga in eller klicka här för att bli medlem