Torsdag 25 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: TV, film och musik

Ljudnivå

Ljudnivå

Nu angriper jag tv4,för det är dom jag reta mig mest på .

Här har man ställt in ljudnivån att blir så behaglig som möjligt när man titta på en film!

Ett,två tre!! Så bryter man till reklam,och högtalarna håller på att sprängas!!!!

När ska man lära sig att ha samma ljudnivå???

I USA har man tröttnat på detta,och krävt ändring!! men här får dom hållas med skiten!!
Antal svar på detta inlägg: 17
Sidor: «1 2

Reklamen är gjord för idioter, har aldrig köpt något av TV reklamerbjudande. Köpte från Dressman 3 st byxor, betalde för två, men det var inte efter någon reklam, utan jag behövde byxor.
När reklamen kommer i TV-rutan, kan man gå till dasset och meditera
Inte ska vi "hosta" upp en licens till om dom vart tvungen att sända reklamen mellan programmen.
Tror nog annonsörerna redan har kammat hem pengarna dom lägger på TV reklamen, med höjda priser på produkterna.
Ingarm!

Vi får nog leva med reklam i TV. Men den är tråkig och "tjatig".
Jag vill "spy" ibland.

Eftersom jag är lite hörselskadad , och har hörlurar, till TV:en så kan jag bli helt
döv om dom forsätter att växla ljud utan att ringa och varna mig först.

Men dom "skiter" i gamla gubbar som hör dåligt. Men Dressman vill sälja kalsonger till mig
Så mycket har jag fattat.
Annons
Det hjälper ju inte att Göcke och jag skriver mail till tv-4 och protestera mot denna ljudnivå,det skiter dom i!

Men får dom en miljon mail i sin korg,kommer dom kanske att riva sig i huvudet?!
Vi tv-tittare måste ta i med hårda hansken! ( Som finnen sa)
Vi har i vår familj gått över till att BARA spela in med digitalboxen så kan man
spola förbi reklamskiten när man tittar , skönt :))
ecaja!

Jag kör samma grej, men man ser mycket som "fladdrar" förbi ändå.

Men måste vara duktig på att ställa in digitalboxen. Jag har Telia inspelningsbar
digitalbox. Det är inte världens underverk precis. Det är nog tvärtom.

Rena skiten. Det går inte att spela in annat än det program du tittar på.
Vad skall man med en inspelningsbar box till då.

Uridiotiskt!

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem