Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Övrigt

Fruktansvärt

Fruktansvärt

ursäkta om jag drar ner stämningen på er på forumet. men vilken fruktansvärt sak det som har hänt i norge.. först bomben i oslo, sen någon idiot som helt kallt dödar 7-8 barn på ett sommar läger, va fan är det som händer..
Antal svar på detta inlägg: 25
Sidor: «1 2 3

håller med lasse940
Det jag tycker är skrämmande är att alla medier framhåller alla hans krav och synpunkter. Hallå, bespara oss ett psykfalls alla idiotiska tankar och ideér.
Klart att många andra psykfall försöker ta efter.
Jag är så ledsen över detta och sörjer med alla oskyldiga och det Norska folket.
Halloj & gokväll på forum!

Varför dyker gamla trådar upp på IS? Det som ligger ute nu är från 22 - 24 juli??

Visst är det en bedrövelse och hemskt det som hänt våra norska vänner men varför köra repris? Är reprismakarna på SVT inblandade kan man undra.

Vad är det som är så svårt att förstå??? Att det senaste inlägget hamnar på startsidan oavsett när tråden skapades eller vad?
Annons
Jag är personligen emot döds straff men tycker att at han ska sken avrättas några gånger innan han blir låst in för livstid.
Kanske han förstår lite då vad som menas med empati som dom flesta kriminelle och idioter saknar.

notkingcole!

Jag är för dödsstraff, men kanske måste tänka om. Det är ju inget straff.
Tänk att sitta i en cell i 20-30 år, med bara TV4 som enda kanal. Det är
straff. Halshuggning verkar befriande.

Nu är ju Anders psykopat till 100%. Då finns inte empati i hans hjärna.

Sida:
« 1 2 3


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem