Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Panda Cloud fel

Panda Cloud fel

Va e de me mitt Panda cloud AV? Har haft internetuppkoppling vid dom tillfällena som Panda skriver som fel. Är Panda Cloud rena möget eller vad?

http://6g6.eu/sih-panda-cloud-rapport
Antal svar på detta inlägg: 15
Sidor: «1 2

Tack för din hjälp Göcke.

Ska skicka frågan vidare till Pandas forum för just Panda Cloud Antivirus. Kommer att avvakta detta likaså om det uppkommer fler fel i loggarna.

Känns lockande att byta när det krånglar men varför innan man fått svar på varför det krånglar.

Ska också hålla kontakten med andra användare så hoppas vi på en snar lösning.
i min värd är detta ett tipps till användaren endast, att just virus definition inte lästes in, av olika orsaker. kanske som du nämnde av att dator går i viloläge.
och då skall det inte ha någon negativ effekt alls, den går ju ut och hämtar den så fort som du är ute på nätet igen.

men för att analyser detta så är det loggarna som skall studeras, och det kan de hjälpa dig med på Panda Cloude. och är ni flera som får samma varning. så borde de kunna ändra felloggen till att peka mer på orsaken till att den flaggar.

lycka till / göcke
God morgon Göcke.

Har nu "lämnat" in ärendet på Panda Clouds forum. Vad jag har hittat på Google så här långt är.

"Det är inget att oroa sig för. Det betyder bara att det inte kunde uppdatera sina offline skydd. Men när fel inträffar så försöker det bara av sig själv några minuter senare."

Annons
God morgon JonahHex

ser ut som om ni har caset i en ask
även om felvarningar är jobbiga, när man inte vet varför.
Vi får hoppas det. Fel är aldrig kul och det kan ta ett bra tag att luska ut vad det är som åsamkar det.

Det är en enkel utväg att avinstallera och installera nåt nytt men till vilken nytta? Felen kvarstår oftast om man nu skulle få för sig att installera på nytt.

Tack är en gång.

Önskar dig en bra dag


Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem