Kan någon svara vettigt på följande problem.
Jag har Swebank och där är aldrig några problem att logga in.
Min fru använder Nordea och där uppstår rätt som det är problem med inloggningen. Jag får då rensa webbhistoriken och så funkar det igen.
Nu har jag ställt in IE så att det automatiskt rensar detta varje gång programmet avslutas, men kan någon förklara problemet
Windows 7 32 bitar och IE9
Jag har Swebank och där är aldrig några problem att logga in.
Min fru använder Nordea och där uppstår rätt som det är problem med inloggningen. Jag får då rensa webbhistoriken och så funkar det igen.
Nu har jag ställt in IE så att det automatiskt rensar detta varje gång programmet avslutas, men kan någon förklara problemet
Windows 7 32 bitar och IE9
Antal svar på detta inlägg: 5
kompatibilitetsläget
OK. Tack, fast det fungerar ju ibland?
har samma problem, du behöver inte rensa cashen bara testa med att välja kompatibilitetsläge, så läser den in rätt
Annons
ok. ska testa detta. Tack
Perfekt, jag har med haft just de här problemen på sista tiden med Nordea. Bra forum det här!
Sida:
Skriv ett svar
Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.
Logga in eller klicka här för att bli medlem