Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

snälla hjälp mig

snälla hjälp mig

Jag har fått någon spyware eller nått i min dator. Så fort jag öppnar IE öppnas en pop-up med länken 540.filost.com + en massa tecken efter. De sidor som öppnas är oldgames.com, porrsidor och "women seeking men"-sidor. Jag har blivet OTROLIGT trött på de sidorna nu..
Jag har prövat de senaste versionerna på ad-aware, spyware doctor, avg anti-virus och ett annat som jag inte kommer på namnet på nu, och INGET har hjälpt!

Har ni något förslag på vad jag ska göra? Jag vill ju inte formatera datan igen, de gjorde jag senast för en månad sen...
Antal svar på detta inlägg: 15
Sidor: «1 2

göcke; jag var en av de som bara formaterade hela tiden men jag har tröttnat på det. oftast finns de lösningar på nätet hur man ska göra, men detta var de största problemet jag någonsin haft och jag har ändå fått i stort sett alla stora virus och spyware/trojan horse...

jag har prövat att söka med spybot nu med den senaste uppdateringen, o de hjälpte inte.. nu e listan stor på program jag testat:
ad-aware, spyware doctor, avg anti-virus, CWShredder och spybot - search and destroy
+ Registry Mechanic om man nu kan räkna med det i denna klassen...
Systemåterställning återstår.Efter det kan du slänga hela
burken.He,he
Annons
Ricky , har du fått ordning på din burk
Om du kör nämnda program försvinner problemet med 100 procents säkerhet - men bara om du startar om xp i felsäkert läge och stänger av systemåterställningen först!
............Annars går det sällan/aldrig vägen - lycka till!


Mvh en som har gått igenom det ett par ggr.

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem