Måndag 23 september 2024 vecka 39
Forum
Kategori: Familj och hälsa

QuestNet telefoni

QuestNet telefoni

Jag har precis fått ett erbjudande om att gå med i telefonibranschen genom att köpa in mig på en IP-telefon samt en dosa jag kan koppla till min fasta telefon. Telefonkostnaderna skulle sänkas rejält och jag kan ta med mig dosan utomlands och koppla in den vart som helst. Har någon annan blivit erbjuden detta eller är det ruffel och båg. Tyckte priset var lite för högt för att starta. Nästan 500$. Någon annan som har någon erfarenhet och ge mig råd?
Antal svar på detta inlägg: 7
Tycker det verkar vara en ren blåsning.
Håller med Göcke!! *mysko*
Håller också med. Det lär nog dyka upp många sådana blufföretag inom IT-telefonin, så det gäller att vara på sin vakt.

Caroline:
Annars finns det ett telefonprogram som är urbra, och med kanonljud. Den enda skillnaden är att den du ringer till måste också ha programmet. Jag satt och snackade med en kompis i Madrid igår i över 1 timme... kostnad 0 kr. Programmet är gratis och kan laddas ner här: www.skype.com
Testa det!
Annons
Zacko du kan betala för att ringa vanliga telefoner.
Rob:

Vill du utveckla det
de program gammal alla vet får man prata som du vill
Ah... nu förstod jag, Rob!
Ja, det är riktigt. Det finns en "Skype Out" i programmet där man kan ringa vanliga telefoner, men jag vet inte kostnaderna för det. Jag har inte börjat att använda Skype Out-funktionen än, eftersom alla jag känner har Skype i sina datorer.
Rob, använder du Skype?

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem