Söndag 28 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

Saknad

Saknad

Nu blir jag säkert refuserad , men jag undrar var Leiake, RolleBe, Bea, Jonahex,
Fjällkobonde, Pensionär, m m blev av.

Jag tror ni hänger kvar men kör med en slags protest, kanske är det lite
tråkigt med dumma anspeglingar från vissa personer.

Jag förstår precis.

Hoppas Ni tittar in snart igen.

Kramisar frrån Bambi
Antal svar på detta inlägg: 29
Sidor: «1 2 3 Nästa »

Tråkigt att detta forum skall vara så beroende av ett fåtal medlemmar.

Här finns väl ungefär 16 000 medlemmar, men om ett tiotal av de aktiva inte skriver på några dagar, så blir det nästan helt tyst.

Har sett att vissa inlägg kan ha hundratals som tittat, men endast 3-4 som svarat, kan det vara så att trådarna inte är speciellt upphetsande, att man söker bredare diskussioner.

Jag förespråkar inte att mina intressen skall tas till var, eftersom de strider mot forumets regler, men lite mer än födelsedags gratulationer måste det väl finnas anledning att diskutera för vuxna människor
Det enklaste är ju att starta en tråd om något intresse man har.

Men tydligen är inte det tillräkligt för många.

Och det har tidningarna nu kommit underfund med och stängt
den ena kommentars möjligheten efter den andra.

Ändå tycker jag det är konstigt att alla som surfar runt på
internet har så få hobbyer/intressen att de inte kan dela med sig.

Det är ju intresset man har som driver en att söka på internet.

Värdens största bibliotek.

eller är det endast allt som man retar sig på som måste ut

och som tidningarna nu har tröttnat på.
Fast de själva driver på
Visst är det så Göcke, men man kan ju inte starta trådar i allt som intresserar p.g.a forums reglerna.

Jag vet att ni hade dåliga erfarenheter av att ha ett helt öppet form där allt kunde diskuteras, och jag förstår att ni gjort allt för att stävja det missbruk som då förekom, men likväl kan jag inte förneka att jag tror att det skulle sätta en starkare krydda på forumet med en större tolerans på vad som skrivs.
Annons
Jag tillhör väl den skaran som inte skriver så ofta. Blir väl mest om man har nåt problem med datorn/mobilen. Tyvärr så förstörs tråden ofta av helt onödiga kommentarer som inte driver frågan framåt till en lösning så man vänder sig till andra forum där inte tråden förstörs (jo det finns faktiskt såna).

Har också varit med om att få mail ang en av mina trådar där det i mailet stod att jag inte skulle göra bort mig på IS. Visst mailet var väl skrivet med en viss glimt i ögat men det var ingen rolig läsning.

....så visst finns jag bambi men jag ligger i bakgrunden och kollar för det mesta.
JonahHex - "att jag inte skulle göra bort mig på IS"... Förstår att Du fått en sådan kommentar och kanske är det just den typen av åsikter som gör att folk tystnar... Men faktum är att IS är en bagatell på Internet och kommentarer som Du fått görs bäst i att helt bortses ifrån. Trams av mänskor i en liten inskränkt värld...
Man undrar om folk inte alls har ett särintresse, utan slötittar på Is och
fortsätter slötittande på TV, utan att fatta ett dyft.
Tjing på er! Jag har inte varit här på några dagar och sitter nu och läser lite.

Det var många fina tankar och funderingar på det jag skrev.

Helt plötsligt så tänker jag att forumet kan nog betyda väldigt mycket för många även fast dom inte skriver något.

Alla har ju inte talet och skrivandets gåva.

Det måste man ju respektera.

Själv är jag nog för snacksalig i vissa avseenden, men väldigt dålig på att starta nya trådar. Tyvärr.

Ha det alla!
RolleBe! Jag kollade bilderna. Dom var jättefina.

När jag såg dom äldre så tänkte jag på min mamma.

Hon kom till Sverige som flykting under 2:a världskriget från svenskbygderna i Estland.

Om jag inte minns alldeles galet så var det Rickul.

bambi!

Nu vet jag var Rickul ligger.
Man lär sig lite varje dag på detta Forum.

http://www.rnhf.se/
Leiake! Ja, precis.

Jag är så nyfiken på mammas hemtrakter så en vacker dag tar jag mej dit.

Island är något jag vill hinna med också i detta livet Varma bad och naturen lockar mej.


Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem