Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Ekonomi och hem

Taxeringsuppgifter

Taxeringsuppgifter

Om man som jag är nyfiken på vad folk tjänar, var kollar man upp det utan att behöva betala. har kikat på skatteverket men hittar inte rätt. visst är väl det offentliga uppgifter ?. Jag tackar så mycket på förhand.
Antal svar på detta inlägg: 8
www.ratsit.se

men kostar nån krona
Dessutom skickar dom en kopia till efterfrågad. Så var inte för nyfiken.

Det kan sluta i missämja om man kollar in sina grannar.
men du kan gå till Skattemyndigheten och kolla. Det är fritt fram och gratis.
Annons
Avskyr sådana nyfikna grannar!!,skaffa en egen utbildning eller företag o gör nått av livet ditt istället...Fy fablar va otäcka ena det finns,vad fan har du med deras inkomster o göra...Luktar avundsjuk knegare som röstat på borgarna istället för komunisterna,bara för att vederbörande fått en löneförhöjning o köpt en begagnad merca..HUJJA...Nä dylika uppgifter måste begränsas,finns MÅÅNGA KRIMINELLA GÄNG NU..o DOM FROSSAR I KVÄLLSPOSTENS UPPGIFTER O GÖR LIVET SURT FÖR HÅRT ARBETANDE MÄNNISKOR SOM LYCKAS OMSÄTTA NÅGRA KRONOR..!!!
FÖRBJUD NU!!!!!!!!!!!O ÄNNUMERA skrämmande är att en POLIS sitter o säger hur man hämtar dylika uppgifter...JESUS!!!HJÄLP OSS!!!
PerAsk

Jag hitta det inte!! Och jag är så nyfiken!!!!

Jag bara skoja!!
leiake!!

Det finns något som heter taxeringskalendern! Korsta en 400-: om man är nyfiken!!

Inga kopior!!
Lugn nu Lazze.

Detta är vår offtenligt förvaltning, lagar och regler som styr, och så länge vi har det så får vi acceptera detta. Sedan tycker inte jag att allt ska vara offentligt. Varför ska vem som helst hämta ut körkortfoton, passfoton och andra id-uppgifter på människor och som sedan kan missbrukas av andra människor? Det tycker inte jag, men så är det i Sverige. Det finns mycket jag skulle vilja ändra på så i det avseendet är vi nog rätt lika.
Lazze tror tror att jag spionerar på mina grannar, hur vet Lazze om jag har utbildning eller inte ?? Lazze tror en massa saker.....hahahaha

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem