I många år körde jag med plastgran.
Det var behändigt. Svårast var att komma ihåg hur man satte ihop den år
från år.
Jag kan rekommendera plastgran. Min var gjord i Kina.Den var väldigt naturlig.
I Sverige säljs det 3 miljoner julgranar varje jul. Lite onödigt miljömässigt.
Men är det tradition så finns det inga Koytoavtal som håller.
En plastgran kostar oxå miljö, men man kan ha den i många år.
Jag hade min i 30 år, men dom sista 10 åren fick den stå kvar i källaren och vila sig i sin kartong.
Det var behändigt. Svårast var att komma ihåg hur man satte ihop den år
från år.
Jag kan rekommendera plastgran. Min var gjord i Kina.Den var väldigt naturlig.
I Sverige säljs det 3 miljoner julgranar varje jul. Lite onödigt miljömässigt.
Men är det tradition så finns det inga Koytoavtal som håller.
En plastgran kostar oxå miljö, men man kan ha den i många år.
Jag hade min i 30 år, men dom sista 10 åren fick den stå kvar i källaren och vila sig i sin kartong.
Antal svar på detta inlägg: 14
Vi har alltid också haft plastgran i vår familj. Blir enklare så tycker jag. Mindre o städa också. Det enda problemet är att hålla katterna borta som gillar o klättra i granen
Vi har också plastgran och tycker det är praktiskt men som alucard skriver så är det ett elände att hålla katterna borta. Granen är tydligen mycket roligare än klätterställningarna dom har.
Leiake. Har du en gran som står i källaren sedan 10 år tillbaka, då tycker jag du skall skänka bort den till en familj där man inte har ekonomiska möjligheter att köpa en, en familj där barnen skulle jubla av glädje.
Man vill inte tro det men det finns tyvärr sådan fattigdom även i vårt land, jag har skänkt bort mycket genom blocket, sådant jag inte hade användning för, bl.a leksaker och kramdjur som barnbarnen ratat, så härligt att de ett litet barn glädjas, speciellt i juletid
Man vill inte tro det men det finns tyvärr sådan fattigdom även i vårt land, jag har skänkt bort mycket genom blocket, sådant jag inte hade användning för, bl.a leksaker och kramdjur som barnbarnen ratat, så härligt att de ett litet barn glädjas, speciellt i juletid
Annons
Katten vi hade förr slog alltid sönder en kula när granen var färdigklädd, som om den ville säga att nu blev den finare. eller att den sen godkände granen, för efter kulkraset så fick granen vara.
det är mycket man kan ge bort, om de har stått i förråd i flera år.
det är mycket man kan ge bort, om de har stått i förråd i flera år.
Skriv ett svar
Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.
Logga in eller klicka här för att bli medlem