Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Ekonomi och hem

Saab Automobil

Saab Automobil

Det är ett segslitet objekt. Verkar vara "rena snurren". Konkursförvaltarna tjänar
stora pengar.

Undrar om inte Muller har kapat åt sig en hacka olagligt. Nu anar dom att så
är fallet.

"Förvaltningsberättelsen som ska ge svar på om någon olagligt skett av förre ägaren har påbörjats.

- Där har vi tagit hjälp av ett antal revisorer som ska granska bokföringen.

Förvaltningsberättelsen är omfattande och kommer först i höst."

Jag tror att Muller har "vänstrat". Vad tror ni???
Antal svar på detta inlägg: 7
Ja förmodligen eller Garanterat...Flyende holländaren kunde nog varenda människa räkna ut ,förutom regeringen o maud olofsson...Hoppas att jag har fel...för de lär kosta slantar för skattebetalarna,en hel drös med daghem,skolor, o vårdcentraler...
Men skall tilläggas att det är enbart spekulationer,å varenda kotte hoppas att vi spekulatörer har fel,även vi själva......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Men hitintills vad som framgått i media ,så har holländaren tillskansat sig i runda slängar 30 miljoner svenska kronor MINST!!!...hyffsad "lön" eller ersättning för ett "ganska mediokert försök" att bli Saab tillverkare..Så man funderar ju om det ens var meningen att försöka tillverka bilar å få igång ett fungerande företag eller om tanken bara var att" DRÄNERA KASSAN!!!" döm själva å fundera,för sista turen i denna historia är lååångt ifrån avslutad...Hoppas man har fel men bra betalt har han ordnat!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Annons
lazze!

Tror du 30 milj. räcker. Han har nog fifflat undan mer.

Han flög ju världen runt med medarbetare så flygbiljetterna kostade nog
30 miljoner bara dom.

Detta är ju spekulationer, men man anar ugglor i mossen när konkursförvaltaren
vill börja rota i bokföringen med flera revisorer.

Tänkte köpa mig en bil till sommarens utflykter, då jag börjar bli stelbent.
Vågar man sig på en SAAB även om man får pruta friskt.

Nej jag tycker du ska köpa en bil med gymnastiska inslag typ..reanault- renault en bil för två den ena sitter i den andra puttar på.....ha ha ha..ja ja du kan nog alla dessa gamla bildängor... Å SAAB sälj ASET ANVÄND BENA...moooahha hah ah ha......ja ja kort om detta sorry folks...bad humor..))))eller ja typ..)) no harm.. alla saab ägare. tat lungt ta en toy.....???PZ......
Läser jag avund mellan raderna? Om FORD gått med på försäljningen hade de fått på phan.
Vem sålde SAAB till Ford? Varför såldes SAAB till Ford. Vem godkände försäljningen.

Nä du skall inte köpa en bil utan en begagnad rullator.
Såg att Dongfeng var med i budgivningen på SAAB Automobiles. Då kan kanske min domän

http://www.dongfeng.se/

kan bli värd nåt

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem