Torsdag 25 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Hotmailsida till Svenska

Hotmailsida till Svenska

Jag har en vän som har sin hotmailinloggning på en sida med engelska som grund. Maildressen är msn.com men är ju samma sida som hotmailen.
Kan man ändra så det blir en svensk sida? Någon som vet.
Har letat å letat men hittar inget. Eller måste vännen skaffa ny E-postadress.
Har ju ingen betydelse om man behärskar språket, men så är inte fallet.
Antal svar på detta inlägg: 13
Sidor: 1 2 Nästa »

misko!

Om han loggar in här så får han det rätta språket om han har ett svenskt OS.

Då kan han installera på sin smartphone samtidigt.


Han skall fylla i sin e-postadress där det står Windows Live ID.
http://se.msn.com/
Det spelar ingen roll på vilken dator man loggar och alla har ett Svenskt OS, så när man loggat in så öppnas E-postlådan i engelsk version.

Göcke du hänvisade till en länk, men finns det något på den sidan som man ändra det jag är ute efter.
Annons
loggar du in på den engelska sidan så ramlar du ut till den engelska sidan på msn
den sidan jag och leiake hänvisar till är de svenska sidorna , därifrån utgår man.

när du sen är inloggad så klicka på inloggningsnamnet uppe till höger i tex hotmail, välj sen alternativ
där mitt på sidan finns välja språk som sidan skall visas på
Jag har själv en hotmailadress och får svensk version. Min kompis loggar in på samma ställe men får då sidan på engelska. Har även testat i ABFs datasal loggar jag in får jag min vanliga sida å loggar kompisen in på samma ställe så blir det på engelska. Troligen har det lagts upp en gång på engelsk version men att kunna byta så det blir den svenska går troligen inte.
jo du misko:

varför inte avinstallera, om du inte fixar det som Göcke sagt här.
ladda sen in svensk version från sidan som är hänvisad av Göcke, lätt som en plätt, så inte behöver detta krånglas till.."SJUNG Å LE med vårsolen"
mysko!

När du är inloggad på Hotmail så finns det en hjälpsida uppe i hö.hörn.
Klicka på alla knapparna där så kommer du slutligen till en jättesida med världens alla språk.

Välj förslagsvis "svenska" om du så gärna vill ha det.
Alternativ/ Fler alternativ/ Språk/Svenska

Lycka till.

aa! Avinstallera hotmail är alldeles för lätt. Men det går inte att behålla adressen
då. Man måste nog säga upp kontot oxå och det är insyltat med Window Live.
Leiake , visst går det behålla adressen!

Bara logga in med förutvarande använda adress och lösenord..

inte ska du förvirra misko å kompisen han försöker hjälpa..
Göcke. Jag tror att det fixar sig när jag får vara bistittare till kompisen. Jag läste inte dín andra mening tidigare. ( brukar man kalla det för det finstilta ) Har gått via alternativ och hittat var man väljer språk. Tack.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem