Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Spel, mobil och teknik

Siemens Gigaset SL400 trådlös

Siemens Gigaset SL400 trådlös

Jag har precis beställt denna telefon och undrar om det är någon som har en sådan här på IS och kan ge ett betyg på den.
Antal svar på detta inlägg: 9
Hej..
Har en A 400...Har haft ca: 1månad...
Mycket nöjd...Medföljande batterier var inte av bästa kvalitet...
Har ersatt med andra...
malken
Challe!

Jag har en Siemens AL 140 som jag fått av Telia bara, för att jag inte klagar så mycket.

Du blir säkert nöjd med ditt köp. Jag är helnöjd med min. Mycket bra ljud och
lagom med finesser.

Din är ju lite nyare modell. Inget blir ju sämre.
Hej Challe.

Jag har en SL400 som fungerar utmärkt. Använder även väckarklockan som finns i den.

Man kan ju synka den med datorn om du installerar skivan som medföljer, dels med bluetooth eller med usb kabel.

Jag kan inte hitta min usbkabel till min telefon, jag är lite osäker om det följde med nån sladd i paketet.

Kan du kolla om det finns med nån usbsladd när du får hem din telefon? så vore jag tacksam för svar.



Ha en skön helg.

Annons
Jag har haft en nåt år. Den är lite hal och tung men bra ljud. En underlig sak har hänt batteriet tog slut efter tio minuter tal fast den alltid sitter i laddaren. Det var för ett halvår sen nu fungerar den bra.Jag har ingen usbsladd.
Jag fick min telefon i dag och den var ju kanon snygg. Men skivan som följde med är ju bara handboken och den går inte att synka med!!! Jag fick inte någon USB kabel heller med i lådan så jag vet inte hur jag skall kunna synka den?
vad är det du vill synka??
det är ju ingen mobil eller fon
Jag blev nyfiken och Googlade. Det är ju en vanlig bärbar telefon med lite finesser se http://goo.gl/z0Q5s
http://goo.gl/z0Q5s

På den sidan så står det att tel kan synkas antingen via Bluetoth eller USB. Det står inte vad som skall synkas, men jag gissar på att det är addressboken.

Jag tror att det är det Challe frågar efter.
visst är det adressboken som skall synkas och programvaran finns att hämta hem på sidan ni refererar till

programvaran heter Gigaset QuikSync

och kommer det någon ny firmware så går den att installera samma väg

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem