Lördag 21 september 2024 vecka 38
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Beställa snus på nätet

Beställa snus på nätet

Finns det fler sidor på nätet där man kan beställa snus? Har hittat dessa två varav jag använder Snusbolaget för att beställa. Bra sortiment och bra leveranstider samt ganska billig frakt.

SnusBolaget: http://goo.gl/3V88h

snus2: http://goo.gl/g5X8H
Antal svar på detta inlägg: 18
Sidor: «1 2

Varför inte sluta snusa ? vill ni inte finns hjälp å få ---eller är ni för fega ja klara det för 30 år sedan båda rökte å snusa mvh Gunnar .
Jocke458 Bra jobbat!! Men jag sluta inte att snusa bara för att EU bestämmer ner i Bryzzel!! Det ska jag avgöra av egen fri vilja.
Alla vet att det är inte bra att snusa men skulle t ex jag må bättre av att sluta? Skulle inte tro det. Sen för det andra så håller jag med Thomas2 att ska jag nån gång sluta så ska inte nån höjdare från Bryssel bestämma när eller om jag ska göra detta.

Den enda jag skadar med mitt snus är mig själv till skillnad från alkoholen och rökningen.
Annons
Min lokala kiosk säljer Knox portion för 215:- stocken, bra pris och gott.
Bara som info mot det något dyrare nätpriset!
Jag köper Prillan portionssats (500 pack) på Videobutiken i Ekholmen centrum. Då kostar det runt 8 kr dosan istället för över 30 kr dosan som det vanligtvis kostar.

Jag köper även löstobak där med för 80 kronor hektot. Eftersom att tobaken i en vanlig köpcigarett väger 0,75 gram har jag kommit fram till att jag får ut ungefär 7 askar cigg för 105 kr..

Ett hekto tobak = 80 kr
Tomhylsor med filter (200 pack) = 25 kr
Summa = 105 kr

0,75 x 19 x 7 = 99,75
Fajjer!

Min morfar snusade. Fy f-n vad äckligt. Därför har jag inte provat snus.

Jag har testat det mesta i livet men inte snus.
Jag hade nog inte börjat snusa idag. Det var grupptryck och skit som fick mig att börja tror jag, när man var ung och dum. Men det är för plågsamt att sluta snusa, kroppen får panik utan snus. Att sluta röka funderar jag dock på, det är mycket lättare än att sluta snusa..

Rökningen är jag rädd för dessutom, lungcancer och allt man kan få. Snuset försämrar i princip bara konditionen samt kostar pengar, så det kan jag stå ut med.
Fajjer!

Man gör som man vill. Ung och dum är bara en ursäkt. Alla vet vad som är fel
och inte. Typ 5 år gammal visste jag det, men...........

Själv har jag "KOL". Det är inte så mysigt.

Dessutom har jag diabetes klass2.
+ lite annat.

Men jag håller igång. Konstigt nog. Ofattbart.


Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem