Måndag 29 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Dator och internet

W7

W7

Jag köpte ny dator för 3-4 veckor sedan med w7 nu kommer 3 nya uppdateringar varje gång jag ska stänga av men dom misslyckas hela tiden.Jag har försökt med den hjälp som finns idatorn fungerar inte.Dags för en fabrikare redan?
Antal svar på detta inlägg: 36
Sidor: «1 2 3 4 Nästa »

Vissa personer är betydligt mera komplicerade än datorer.
Jag har inte ändrat något på datorn den fungerade i går kväll.Men inte i morse,vad hände i natt?? Har w7 inbyggda virus?
var inte datorn ny?
Annons
Jo den är fabriksny inköpt på netonnet 17/04-12 hp2061
och du gjorde redan en fabrikare !!,
och sen fick du alla uppdateringar igen ,
och IE stuvade om din startsida osv .
när den uppgraderades.

har du servicepack 1 installerad , på din w7 ?????
Ang. Frame Network så hade jag exakt samma problem med det, när jag skulle installera det så talade den om att det inte gick för jag hade den redan eller en äldre version.

Så jag fick gå via START > Kontrollpanelen > Avinstallera ett program > Och avinstallera Microsoft Frame Network.

Och sedan installera om det, men när jag köpte ny dator så har jag ännu inte fått problemet utan det var på min förra.
Jag har servicepack 1.När jag gjorde fabrikaren kom msn som startsida jag ändrade till IS. Det fungerade i flera dagar varför kommer msn tillbaka,och innloggad på temporärfil vad är det?
med stor sanolikhet har du fastnat i brydderi på saker du inte skulle grubbla över ,
av den anledningen att datorn höll på att uppgraderas.
uppgraderas IE så i vissa lägen så ändrar den om startsidan till MSN bla.
Funkar datorn idag
och om du får till microsoft update och söker uppdateringar
och den säger att det inte finns flera , då är det ok att köra igen.

vilket virusskyd har du.
Jag har dom senaste uppdateringarna.Norton det är ju gratis i 60-90 dagar.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem