Måndag 23 september 2024 vecka 39
Forum
Kategori: Familj och hälsa

rookie hälsning

rookie hälsning

tjenA!!
just upptäckt detta forum. Inser både okunskap och kunskap i olika former. Ignorans är att föredra av vissa inlägg..he he..
ha det bra!!
Antal svar på detta inlägg: 11
Sidor: 1 2 Nästa »

Varmt välkommen till gemenskapen på IS forum!
Heej!

Välkommen!
Välkommen..
Och, vad menar du med "Ignorans är att föredra av vissa inlägg..he he.."

Annons
hm, hur svarar jag här???

Tror Myggan har läst några av dina inlägg Los Lovos.... Man får väl vara glad att han inte stack direkt eller ? ? ?



Skämt åsido.....

Alltid kan han väl bidra med nåt! Åsikter och kunnande välkomnas som vanligt....
MinionIT:

Tror du?
Jag tycker han verkar trög.

Los Lovos...

Förvisso en skarp iaktagelse, men jag hävdar bestämt att det är fördelaktigt att ge var person tillfälle att yttra sig åtminstonde 3 gånger innan denna slutsats tas i bruk!

I korthet så innebär ju detta att nästa gång han väljer att ta ton, så bör det vara med stark övertygelse för att det kommer att gå hem i forumet, då han annars är att se som överflödig.

För övrigt så anser jag att ett flertal debattörer har överskridit denna gräns för länge sedan, synd är det att självinsikt om detta inte har visats sig hos dessa individer, varpå dom fortsätter att förbli oss en plåga....

Väl mött broder!

// M
"Jag tycker han verkar trög", trevligt bemötande för nytillkomna aktörer!
" I korthet så innebär ju detta att nästa gång han väljer att ta ton, så bör det vara med stark övertygelse för att det kommer att gå hem i forumet, då han annars är att se som överflödig."
de reglerna måste vara nya eller?
Konstigt överspel....varför?


Tilkl Anders Ohlsson..

Ironi verkar inte vara ett begrepp som går hand i hand med dig min vän, och jag finner det en smula stötande att man misstolkar ett inlägg så grovt som du just gjorde.

Om man inte kan läsa ett sådant inlägg med glimten i ögat, och en viss distans till det skrivna ordet, så bör man i sanning rannsaka sig själv innan man låter Bilan falla.

// M
Det är inte alltid så lätt att förstå vad som menas när man konverserar i skriftlig form.
Därför är just ironi nåt som kan vara väldigt lätt att missförstå, tänk på det nästa gång, minion...

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem