Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Forum länktips

Forum länktips

Hej

Ibland blir jag trött på att ni inte hade öppna forumet kvar
för då fanns gamer folket här och jag kunde ha ställt mina spel frågor till dem.
Men i dagens läge så säger alla ni gamla gubbar ''Jag vet inte vad du talar om''
eller så här ''Kolla vad jag hittade på google''. (år 2000 - 2006) Sa dem så här '' Dude gör det sen det...'' och så vidare. Men år 2006 ändrade ni det till gammal gubbe forum. Det jag vill är att ha länktips till andra forum utom gammal gubbe forum.

//Niklas
Antal svar på detta inlägg: 8
Gamla gubbforum finns det inga, utom Internetstart.
Jo! Seniornet finns oxå. Gamla gubbar och gummor måste ju hjälp någonstans.

Jag tror du skall vara på Flashback. Där finns alla bråkiga människor.

Annars kan du prova http://www.forumportalen.se/index.php?page=1

.
Ta seden dit du kommer eller vandra vidare, här tycks du inte trivas så vandra vidare!!
Annons
Vad är det som gör detta forumet till "gammal gubbe forum" så som du så fint beskriver det?

Detta forum håller hög klass både när det gäller dom som driver det och medlemmar. Finns en mängd kunskap i dom flesta ämnen. Spelfrågor tror jag utan tvekan att det finns medlemmar som kan lösa.

Även det skrivna håller för det mesta hög klass utan mobbing och fula ord för detta tolereras icke här och det är bra, väldigt bra till och med.

Trivs man inte så är det bara att gå vidare. Kolla på leiakes länk om du vill byta.

Ett tack till er alla som håller forumet igång.
Nej

jag menar inte att lämna forumet ni gamla gubbar är bra på att svara mina internet och data. Plus jag Trivs med er gamla gubbar .
JonahHex!

Min länk till Forumportalen är rena skämtet. Kan man kalla sig ett Forum med
23 medlemmar. Det är ju bättre dom ringer varandra på en "smartphone" när
dom har bekymmer.

Ett Forum skall vara flitigt besökt. Ett inlägg varannat år gör ingen människa glad.

IS Forum är bra. Där är det lite lagom fart.
Samt icke att förglömma. Ett upplysande Forum.
Man får många tips.
halonet99!

Du jobbar bra med forumets smileys.

Om du nu är 11 år så är du duktig
Du kan mer än en "gammal gubbe".
Leiake, du vet likaväl som jag att det finns forum med 25 medlemmar som t.o.m överträffar IS i antal inlägg

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem