Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Spel, mobil och teknik

Ny telefoni

Ny telefoni

Har länge haft en önskan om bara en telefon, men jag visste inte att tekniken gått så snabbt framåt att min dröm kunde gå i uppfyllelse.

Jag blev stoppad av en försäljare utanför ett varuhus i Malmö som ville delge mig deras nyheter, och för ovanlighetens skull så stannade jag och lyssnade på allt svammel de hade att komma med. Jag sa sedan att det enda jag skulle vara intresserad av skulle vara att kunna klara mig med en telefon, som skulle fungera som både mobil och hem telefon.

Hennes svar blev att det kan vi ordna omgående, och till min stora glädje har min dröm gått i uppfyllelse. Kontraktet jag skrev på 2 år gör att jag numera har allt i min enda telefon, och dessutom nappade jag på deras erbjudande på internet uppkoppling 200 kr billigare än det jag tidigare haft, som dessutom ger mig tre fria månader gratis, och dessutom så ingick en gratis telefon.

Allt detta gör att jag sänkte mina telefon och internet kostnader med ungefär 300 kr i månaden, från 650 kr till 350 en ansenlig summa om man lever på en normal pension
Antal svar på detta inlägg: 18
Sidor: 1 2 Nästa »

Hej är det 3 du har så har du gjort en dålig affär jag gjorde samma tavla så ja var tvungen att ett abornemang till för dom har så gott som ingen tekning utaför tätorter
Nej det är Telenor jag har numera, och det fungerar utmärkt hittills, har faktiskt testat att ringa till London och västra Jylland i Danmark.
north!

Du får inte göra så. Köpa telefoner på gatan med bindningstider.
Det får du ångra. Tro mig.

Jag själv har bindningstider till år 2014 med telia. Det ångrar jag.
Inte för Telia är dåliga, utan för att jag blivit tvingad och lurad.

Bindningstid= slaveri.
Annons
Tycker inte det är fel leiake om man binder upp sig för 2 år och får under de åren ett halverat pris, snarare ångrar jag att jag haft Telia 1 2 år och betalt ocker pris för deras tjänster!
north!

Du är en mysig herre.

Vi har känt varandra länge. Typ 10 år.
Jag gillar dina inlägg.

Men att köpa telefoner på gatan.

Telenor anser jag vara ett seriöst företag, om man sedan träffar på dem på stan eller i en av deras butiker tycker jag inte spelar någon roll
Håller med leiake, jag/vi har oxå lurats in i fällan. Det blev en dyr erfarenhet.
north!

Telenor är norskt. Dom är inte seriösa.

Är är man seriös, när man säljer mobiler på gatan.
Du hör ju dumt det låter.
Estrid!

Lever du. Vad mysigt.

Eftersom jag är född skurk, så vet jag det mesta och lite till.
Nu vart jag besviken, leiake!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem