Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Hur gör jag min sida känd

Hur gör jag min sida känd

Hej

Jag ha min sida känd och hur gör jag. Adress: lankarswe.se.tc

Snälla hjälp
Antal svar på detta inlägg: 15
Sidor: «1 2

Halonet, nu har du uppgraderat dina datorkunskaper till en femma, jag börjar faktiskt undra vad du håller på med, driver du med oss?

Är du så duktig, borde du kunna svara på alla andras frågor, istället för att själv ställa frågor, tror inte vi har så många som angivit en femma på sina data kunskaper.
Jag kan testa att göra en Facebooksida
Hej halonet99, att lära sig att korrigera enkla skrivfel är också bra, eller är det medvetet att det står så här i rubriken: Länkar fför Sverige?
Annons
halonet99.

Jag måste bara ställa ett par enkla frågor, först de north påpekar att du fyllt i datorkunskap 5 vilket är riktigt bra vad jag förstår, men ändå så är det du som kommer med frågorna och inte många lösningar på andras funderingar.

Sen det jag egentligen skulle fråga är Varför har du gjort en länk sida? Det finns hur många kända länk sidor som helst ute på Internet, som folk känner till sedan gammalt och då söker dom inte efter nya. Sen bara nyfiken på varför du skrivit längst ner på din sida att du Copyright skyddat materialet när detta finns överallt på nätet?

Sen din kommentar: "Jag ska testa göra en Facebooksida", LYCKA TILL! Då krävs mer än html kodning, du bör behärska Php, mySQL och databashantering bl.a. Jag själv gör min hemsida i Flash och tycker att det var svårt att lära sig, visst finns det gratis scripter att använda sig av men då har man ju inte gjort sidan själv anser jag i alla fall. TACK för mig /*Bandit*/
halonet99,

Jag tycker din hemsida är fin och för att göra den känd så tycker jag att du ska börja skriva om den på olika forum bl.a.

Duktigt att ha såna hemsidekunskaper och bara vara 11 år.

Vilken skola går du i? Är ni många i klassen?





Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem