Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Aktivera Avast Gratis virusskydd?

Aktivera Avast Gratis virusskydd?

Jag har ett Gratis Avast virusskydd,som jag haft i 5år.Har tidigare fått hjälp att
Aktivera det varje år.nu har jag inte den hjälpen längre.Det är nu 10 dagar
kvar till licensen går ut. Har nu kollat lite,och då står det, för att aktivera min licens fyll i din Aktiveringskod.Var hittar jag den?

Antal svar på detta inlägg: 8
http://korta.nu/voenh
När du har fyllt i uppgifterna i Göckes länk får du aktiveringskoden i ett mail, kopiera och klistra in.
Jag har fått min Aktiveringskåd via E-post.öppnat Avas antivirusprogram,sedan valt Underhåll,nu skall jag välja
registrering.Det allternativet finns inte.Detta är efter in-
struktionerna.

Instruktionerna kommer här.

---------- Cut here ----------
xxxxxx
----------Cut here ----------

To insert your license key, please follow the instructions below:

1. Highlight the license key above, then right click on it and select "Copy"
2. Open your avast Free Antivirus and select the Maintenance" tab on the left side. Then select "Registration"
3. Click the "Insert the license key" button at the bottom of the screen.
4. Right click in the empty Registration box then select "Paste"
5. Click "OK". Your license key is now inserted and the program can now be used free of charge for a further 12 months.


Skriv text, ange adressen till en webbplats eller översätt ett dokument.
Avbryt

Exempel på hur "" kan användas:automatiskt översatt av GooglesvenskaengelskaarabiskaAlpha
---------- Klipp här ----------
xxxxxx
---------- Klipp här ----------

Om du vill infoga din licensnyckel, följ instruktionerna nedan:

1. Markera licensnyckeln ovan, högerklicka på den och välj "Kopiera"
2. öppna avast Gratis Antivirus och välj Underhåll "fliken på vänster sida. Välj sedan" Registrering "
3. Klicka på "Sätt in licensnyckeln" längst ned på skärmen.
4. Högerklicka i den tomma registrering rutan och välj "Klistra in"
5. Klicka på "OK". Din licensnyckel är nu införd och programmet kan nu användas gratis för ytterligare 12 månader.
Annons
Aqvist , jag tog mig friheten att ändra din text , eftersom du klistrade in i fel teckenformat och att du klistrade med din registreringsnyckel.

Sådant skall man inte dela med sig av för hela världen.
aqvist!

Har du läst manualen ordentligt.???

http://megalink.se/manualer/Avastfree/
Jag har för mej att man inte kan lägga in den nya koden förrän tiden har gått ut. Jag har använt Avast free i flera år och vill minnas att det är lite stök vid förlängningen, det är 10 månader sen sist. Avast fortsätter att fungera men du kan inte uppdatera virusdefinitionerna innan du har fått in den nya koden, när tiden har gått ut.
Aqvist

Så som du beskriver det var det tidigare.
Det är enklare nu.
Titta på vad leiake skrev.
När det var 6 dagar kvar,då kunde man aktivera registreringen. Skylten registrering kom då upp under Underhåll.Tack alla,ni hade rätt allihop.


Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem