Måndag 29 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

+ tecknet

+ tecknet

Ett par funderingar, när man klickar på + tecknet efter "Sök på Internet \ Sök telefonnummer" eller på + tecknet efter "Dagens namnsdag" så öppnas ju dessa, men varför blir det inte ett minustecken i stället så att man inte behöver leta med muspekaren för att hitta vart man fäller i hop det i gen?
Sen undrar jag varför "Länktips " inte har samma funktion, utan där måste man klicka sig vidare - små saker, visst, men förslag på , i min mening, förbättringar.
//Urban
Antal svar på detta inlägg: 5
Det blir ju ett minus-tecken när du trycker på plus-tecknet (och menyn kommer fram). Den frågan har diskuterats förut, och Daniel fixade till det.
- eller + tecknet försvinner just nu i IE , men jag ser inte detta problem i Mozilla , Daniel har lovat att titta på det när han får tid.
mvh // göcke
*L* Upptäckte precis nu samma sak, har IE på jobbet, där försvinner - tecknet, använder Mozilla här hemma - där finns det.
//Urban
Annons
Nu borde +/- tecknet det funka! Det var IE som buggade till det genom att inte vilja preloada in minus tecknet.

Ang Länktips vet jag inte riktigt hur du menar. Kan du förklara lite närmare?

Tack annars för dina funderingar.
mvh Daniel
Jo jag menar att man i länktippsen oxå borde kunna ha ett + tecken - klickade man på det så skulle tidigare länktipps "falla ner" komma fram ex:vis senaste 6 - 12 mån i stället för att som nu man måste klicka på " tidigare länktips " så att en ny sida öppnas. Hoppas förklaringen duger, hör av dig annars så får jag försöka förtydliga det ytterliggare om intresse finns.
//Urban

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem