Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: TV, film och musik

Solsidan

Solsidan

Jag blev anmodad av bekanta att titta på TV4:as nya serie "Solsidan". Den skulle vara så rolig, så rolig.

Igår tittade jag, men inte skrattade jag ihjäl mig precis. Dom är lite småroliga , men
dom når inte fram riktigt. Det saknas den riktiga "knorren".

Det enda program jag skrattar åt är 2 1/2 män. Där har dom rätta" knorren". Minst sagt. T.o.m repriserna är lika bra. Ofattbart.

Charlie Sheen är ju aktuell i en ny serie Anger Managment. Men han har nog bränt sitt krut i bägge ändar. Den serien är dålig. Mycket dålig.

Solsidan är nog gjord för barnfamiljer. Många känner igen sig, då blir det
roligt för dom, men inte för en "grinig" pensionär.

Dessutom är programmet 30 minuter, varav 25 minuter reklam. Det är ingen höjdare. Bu!!!
Antal svar på detta inlägg: 9
Håller nog med dig gällande solsidan faktiskt. Det når inte riktigt ända fram :)
Det enda som går att skratta åt på TV är " The Big Bang Theory".

/B
Håller med Bosse. "The Bing Bang Theory" är asbra. Varenda scen så drar man på smilbanden. Sheldon är helt klart favorit.
Annons
http://korta.nu/g4zji

Min vavorit!!
Solsidan är bra, men första säsongen är svårslagen! kika på den så tror jag att du kommer gilla det. men man måste gilla ironi för att gilla den sortens humor. Angående big bang håller jag helt med, enda serien som jag verkligen skrattar högt åt!! =)
Kan man se gamla avsnitt av Big Bang Theory på Kanal5s hemsida?
Ang.Solsidan håller jag med,första omgången var hur bra som helst,tror att "Ove"skall vara med där rätta för att det sprett på det hela.Fram för Henrik Dorsin rosor till honom... ...
söräng!

Jag tittar på Solsidan bara för att blondinen är så snygg. Inget annat.

Utan henne vore det ju rena soppan. Sist var det ett farligt tjafs om hur man skall
kissa. Eftersom jag städar toaletten själv, så sitter jag ner. Svårare är det inte.

Om alla karlar satt ner vid urineringen, så behövdes ingen städning.
Hålet i toan är väl stort nog? För att träffa rätt!! Hitta man inte rätt där,hur hitta man rätt i mindre hål???

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem