Nu blev jag sur!
Kom hem från jobbet, knäppte på TV:n, så är det svart i rutan på flertal kanaler jag har.
Har Tele2 Kabel-TV (Hallstahammar), så är deras kundtjänst stängd nu också, så man kan inte felanmäla.
Nån som vet om andra har samma fel?
Kom hem från jobbet, knäppte på TV:n, så är det svart i rutan på flertal kanaler jag har.
Har Tele2 Kabel-TV (Hallstahammar), så är deras kundtjänst stängd nu också, så man kan inte felanmäla.
Nån som vet om andra har samma fel?
Antal svar på detta inlägg: 4
FÖRLÅT!
Att jag inte tog mig tid att söka på nätet innan jag skrev.
Hittade detta på Tele2:s sida
http://korta.nu/Tele2
TV, Analogt / Digitalt: Sverige
Senast uppdaterad 2012-12-01 20:26:18
För närvarande har vi problem med sändningen på ett antal av kanalerna i vårt utbud. Våra tekniker arbetar för att lösa problemet så fort som möjligt.
Exempel på berörda kanaler: SVT1, TV10, Eurosport, Eurosport 2, Viasat Film Classic, Visat Film Family, Viasat Fotboll, Viasat Sport, Visat Hockey, C MORE Action, C MORE Fotboll, CNN.
Starttid: 2012-12-01 19:07:00 - Beräknad klartid: 2012-12-01 22:00:00
Att jag inte tog mig tid att söka på nätet innan jag skrev.
Hittade detta på Tele2:s sida
http://korta.nu/Tele2
TV, Analogt / Digitalt: Sverige
Senast uppdaterad 2012-12-01 20:26:18
För närvarande har vi problem med sändningen på ett antal av kanalerna i vårt utbud. Våra tekniker arbetar för att lösa problemet så fort som möjligt.
Exempel på berörda kanaler: SVT1, TV10, Eurosport, Eurosport 2, Viasat Film Classic, Visat Film Family, Viasat Fotboll, Viasat Sport, Visat Hockey, C MORE Action, C MORE Fotboll, CNN.
Starttid: 2012-12-01 19:07:00 - Beräknad klartid: 2012-12-01 22:00:00
Nu har de fått ordning på alla kanaler.
BRA JOBBAT!
Man blir lite sur när kanalen inte funkar som man vill se, gick ju hem 2 timmar tidigare från jobbet för lite lördagsmys framför TV:n så funkar inte kanalen man vill se, hade ju kunnat stannat kvar tiden ut på jobbet.
BRA JOBBAT!
Man blir lite sur när kanalen inte funkar som man vill se, gick ju hem 2 timmar tidigare från jobbet för lite lördagsmys framför TV:n så funkar inte kanalen man vill se, hade ju kunnat stannat kvar tiden ut på jobbet.
Du ser Brinken , bara du nämner problemen på IS så fixar de dem.
skämt åsido, de var ju ganska snabba ändå
skämt åsido, de var ju ganska snabba ändå
Annons
Vi har haft problem med en del kanaler i TELE2s nät.
Men nu är det OK i Lycksele
Men nu är det OK i Lycksele
Sida:
Skriv ett svar
Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.
Logga in eller klicka här för att bli medlem