Onsdag 24 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

Domedag

Domedag

Den franska läkaren och astrologen Michel de Nostradamus som
levde på 1500-talet har förutspått att jordens undergång sker
år 3737.
Nåja, vi behöver inte bry oss om det, eller börjar någon oroa
sig redan ?
Antal svar på detta inlägg: 6
Nej RolleBe, jag är inte orolig för jordens undergång det är långt kvar än och tydligen någon miljon år till innan kraften från Big Bang slår i taket och vänder neråt till ett svart hål som slukar all materia. Däremot orolig för den politik som förs runt om i världen, Europa och i vårt avlånga land som verkar gå mot en undergång.
Buffelimport!

Jorden snurrar några miljarder år till om människan försvinner från dess yta och
tar sina kärnvapen med sig.

Big Bang är ett falsarium större än alla religioner. Det låter helt sanslöst dumt.
Vem tände på bomben. Saturnus mjölkchoklad kanske??

Svarta hål är lika dumt. Varför är dom inte gröna.

Vetenskapen är duktiga. Men när dom inget vet så fantiserar dom för att få Nobelpriset. Jag vet hur universum skapades, men det håller jag för mig själv, och kryper in i ett svart hål som inte finns.
Jag håller med Buffelimport...

Klimatmötet är bara en sammankomst, där I-länderna konstaterar att inte viljan finns, för de varken vill eller har råd med att ändra deras påverkan av vår globala miljöförstöring...


Annons
I-länderna bry sig inte om hur det går för andra länder som Kiribati som håller på
att sjunka ner i Stilla Havet. Följande i tur är Maldiverna , som lär vara svenskarnas turistmål.

Här i Finland har den famösa gruvan i Talvivaara redan smutsas ner stora delar av
miljön med sina giftiga utsläpp. En god början på jordens miljöförstöring.


21 december i år är det tack o farväl enligt Maya folket, så lägg inte ut pengar på julklappar, ställ till med en fantastisk fest och njut av våra sista dagar.

http://youtu.be/4psUkHvcFO8
Mayafolket har aldrig någonsin påstått att jorden ska gå under bara för att deras kalender tar slut.

Den kalender som jag följer tar slut den 31:e december, varje år. så då bör jag ju snart uppleva min 29:e domedag det här året..

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem