Fredag 26 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Ekonomi och hem

Ryanair

Ryanair

.... skall börja flyga inrikes i Sverige. Då blir SAS glada.

Chefen för Ryanair är en mycket slagfärdig man. Han är verkligen rolig.

"Finns ingen sanning"

Bolaget ska också beställa fler flygplan – mellan 100 och 200 Boeing i slutet av året.

Under presskonferensen fick han frågor om SAS anmärkningar att Ryanair har för låga startvikter.

– Jag läste det. Och jag slår min fru och piskar mina barn. Det finns ingen sanning i påståendet, svarade O'Leary.

Om konkurrensen med SAS säger han så här:

– Vi önskar SAS lycka till. Det är vår önskan att SAS ska finnas kvar. Det är bra med konkurrens för konsumenterna får då fler val. Och priserna de tar får våra låga priser att verka ännu lägre.

Han slår sin fru och piskar sina barn samtidigt som han retar "gallsten" på SAS.
Antal svar på detta inlägg: 2
Och dessutom ta bort 2 toaletter utav 3 är ju katastrof. 2 personer som är magsjuka så får resten pissa på sig eller skita ner sig. Kan bli en väldigt intressant odör på deras flyg. Men billigt är det ju!!!!!
bengan !

För 200 passagerare tycker jag att 2 toaletter är minimum om flygtiden överstiger
2 timmar. Det är svårt att hålla sig i 4 timmar om man är till åren med "kisset"
Det andra går väl att fixa med tabletter (Dimor). Men är man på hemväg från paradiset med en magsjuka så blir det problem.

Ryanair är på bettet men dom kan ramla på eget grepp. Att flyga tur och retur till
London för 600:- är faktiskt för billigt för att vara sant. Det är något sjukt med en
sådan prissättning.

SJ tar 1000:- T/R Skövde-Göteborg om man vill åka ståndsmässigt med Internet,
Räksmörgås och lite annat. Gratis toalett ingår om man kan ta sig dit utan att ramla.

Ryanair är lite opålitligt. Ingen rök utan eld. Men alla flygbolag hänger på gravkanten, tyvärr.

Bagaget kunde dom minska. Folk åker med hela sina garderob i tron att det inte finns några kläder att köpa på Rhodos. 15 kalsonger eller 40 trosor är för mycket att släpa på för en vecka på Mallorca.

180x 45=900 st underkläder samt 360 par skor.MInst!





Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem