Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: TV, film och musik

Konstkuppen

Konstkuppen

Klockan 21:00 i kväll på SVT 1.

Lena PH skall vara programledare. Det programmet får man inte missa. Det verkar vara rena vansinnet, men då kan det bli bra.

Allt som är lite udda går alltid hem. Konstnären som "hycklade" kungen med
med att plocka godis från Gunilla Hedenmarks mage skall vara med.

http://tinyurl.com/aqck7x8
Antal svar på detta inlägg: 15
Sidor: 1 2 Nästa »

leiake

Namnet skämmer ingen sa mannen som blev kallad tjuv.

Men nog heter hon Camilla Henemark, hon som du hänvisar till?
Ingarm!

Du har givetvis rätt, även kallad La Camilla.

Undrar om kungen och hon har....? Enligt media så är hon tydligen lesbisk. Eller hon är vad som passar sig för dagen. Både och.

Hon har inte alla hästar hemma i alla fall.

http://tinyurl.com/b43ecy6
Vad tyckte ni om TV-programmet. SVT lägger licenspengar på lite av varje. Detta
var icke ett fiasko, men gränsfall.

Man fick en insikt i hur avvikande människor har det i en småstad. Det var tankeväckande. Minst sagt!

Bert Karlsson fick vare med på ett hörn. Han är ju verkligen avvikande.

Nästa gång är det Osby som besöks. Appelgren är en rolig man. Då skall jag titta en gång till.
Annons
Såg inte programmet! Jag tittade på tv-3 Efterlyst! Där får man veta hur verkligen ser ut i Sverige!!

Skrämmande hur det blivit på våra gator. Men tv-3 undanhåller oss inte sanningen,som vissa andra kanaler!!
Thomas2!

Nu är du orättvis. Uppdrag granskning i SVT 1 är inte dåliga om sanningen. Titta på skandalen med Telia. Konstigt att dom fick nys om detta med Uzbekistan.

Staten äger ju nästan Telia och SVT, ändå kryper allt detta fram.

Man kan ju inte skicka 2 miljarder till ett brevlådeföretag i Gibraltar utan att det osar katt om det. Så stora belopp måste alla känna till. Inklusive regeringen.

Boforsaffären är som ett litet vågskalp mot Telia:s agerande.

Hade det handlat om 20 milj. då vet jag hur man gör. Men 2000 miljoner blir för
mycket för min hjärna.
leiake!

När det gäller våldsbrott så tala man hellre om polisens agerande än om gärningsmännen!

Ta det senaste Södetäljerånet ex. där ifrågarsätter man polisens skarpskjutning!!

Men hur fan ska polisen kunna skilja på en kopia och ett skarpt vapen?
Det skall stå skrivet i tydlig text på vapnet.

DETTA ÄR EN KOPIA

Skämt åsido. En skurk mindre i Södertälje. Nu är det bara resten kvar. Men dom
skjuter snart ihjäl varandra, så varför skall polisen lägga sig i detta.
Bara för att vara tvärt emot så tyckte jag att programmet var bra ! inget värre än fiasko programmet vem vet mest ! så nu Leiake måste vi inse att vi lever i ett annat samhälle ,så nu sprids detta i cyberrymden men det är min åsikt !
fjällkobonde !

Kommer ihåg att du upplyste oss om din läggning. Det är som det är. Livet går vidare i alla fall.

Programmet gav mig en bra bild av ett annorlunda liv i en småstad.

Vi lever i ett annat samhälle. Förvisso. Mer humant.

Jag avråder från resor till Iran eller Moskva.
Där är dom inte humana. Tvärt om.!
Ja du Leiake de spekuleras fortfarande i vissa delar av cyberrymden om mig men jag bryr mig inte ,men nu undrar jag verkligen vem du är ? var du med då ? hm ja du är då leiake i mina ögon men nu känner jag igen vissa delar som .......ja just Leiake !!!

Äsch åk till sibirien bar 45-50 ° minus så de ordnar sig om vi åker dit vet du ,alltså vodka på dunk !!!hihihihih

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem