Måndag 29 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

1:a inlägget

1:a inlägget

Hej
En liten fråga ibland när det första inlägget här blir besvarat av många måste man byta sida för att hänga med..... måste då 1:a inlägget vara kvar i sin helhet?
Ibland när det är ett långt inlägg tar det ju nästan hela sidan i anspråk vilket innebär att det tar så många sidor i anspråk, går inte att korta ner det lite?? Det finns ju trots allt i sin helhet i början.
Pia
Antal svar på detta inlägg: 10
ha ha ha ibland är det snurrigt här inne i skallen och tar alltför mycket hjärnceller i anspråk enbart för att knappa på tangenterna, ber om ursäkt för upprepande, hoppas ni fattar vad jag menade i alla fall
Det blir lättare blir off topic om man skulle göra så.
Ja om hela inlägget tas bort ja men om man enbart tar med 1/3 av det, tycker det är sååååå jobbigt att gå vidare till nästa sida hela tida hela tiden och det var bara en idé
Annons
Instämmer,har man läst originalet vill man hellre ha många debattinlägg på samma sida när man bläddrar framåt
Det är en bra idé, tack för den Pia! Jag ska försöka fixa till det.
Mvh Daniel
Helt suveränt ! Tack, visst bättre och lättare att hänga med.
Daniel, kan du inte få det så den INTE hoppar till första sidan utan när man klickar typ "Läs mer" så kommer hela inlägget in på den sida man är på.

mvh
Sven
Jag håller med Sven. Att censurera bort meddelanden till 1/3 gör ju att folk som kommer in i diskutioner lite senare ej kan läsa hela inläggena. Möjligheten att kunna läsa dom bör få finnas kvar.
Så där, är det bättre tycker ni?
vh Daniel
Sådär ja mycket bättre

/sven

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem