Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Messenger

Messenger

Får följande felkod på en av mina datorer. Båda har win 7 och IE 10.
Inga problem med dator nummer 2.

Felet uppstod i programmet med namn: msnmsgr.exe, version 15.4.3555.308, tidsstämpel 0x4f596cbb
, felet uppstod i modulen med namn: nvdxgiwrap.dll, version 8.17.12.6839, tidsstämpel 0x4db95b11
Undantagskod: 0xc0000005
Felförskjutning: 0x0000285a
Process-ID: 0xac

Nån som vet?
Antal svar på detta inlägg: 8
Har du uppgraderat till skype
Ja men gillar inte Skype lika bra som Messenger. Tror visst att man ska skyffla över alla messengeranvändare till skype från måndag. Undrar om det finns någon work-around så man kan anväbda Messenger även i fortsättningen oxå
glöm det , kör skype innan du kör ned problemet i halsen
Annons
Jag bytte till Yahoo Messenger. Vill jag byta till Skype, så ska jag bestämma det, och inte Microsoft
suck !! vilken inställning . Iggesörping

här handlar det ju om en och samma företag och deras produkt utbyggnad

det är ju klart att man får välja vilket man vill ha själv ,
det måste ju stå oss alla fritt

men nu var problemet varför man får ett felmedelande som uffe_gus får.

Ibland får man acceptera att Microsoft får bestämma. Ska prova att installera Skype på datorn med problemkoden. Onödigt att slåss mot väderkvarnar. Tack Göcke och Iggesörping för visat intresse.
Här handlar det inte att slåss mot väderkvarnar, utan att Microsoft lägger ned olika program och ersätter dem med andra. precis som alla andra företag gör.

så jag har svårt att se det som något annat än tjuriga gubbar som inte inser att
byter man program så är det samma sak som att ersätta ett mot ett annat.
även om det inte är Microsofts

Vi får helt enkelt inse att allt är på väg att ändras med rasande fart.
köp slit och släng epoken bara accelererar och ska företagen överleva så slåss de med samma medel. och så länge vi konsumenter accepterar det så fortgår det.

Microsoft har ju i månader bett sina kunder att uppgradera/ändra. men många stångar sig blodiga och tjurar in i det sista.
och bara för att visa att man är motvalls , och så installerar man något annat.

det är lite sandlåda över det hela.

detta är inte illa ment,, men det är dagens vardag
Jag har haft skype nästan från begynnelsen, tycker det är bland det bästa av allt bra jag har på min dator, har aldrig haft problem och dessutom lätt att förstå och billigt. Jag ringer minst en gång i veckan till Columbia och USA, och det kostar inte ett öre

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem