Fredag 26 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: InternetStart

Byt nyhetssida

Byt nyhetssida

När SVD envisas med att ta betalt för sina nyheter är det dags att det hämtas andra nyhetslänkar till IS. Vad tycker ni?
Antal svar på detta inlägg: 12
Sidor: 1 2 Nästa »

Alla nyhetstidningar kommer gå åt samma håll och göra likadant snart så det är bara att bita ihop.

DNs nyheter ligger redan med på startsidan. Det är bara att klicka på fliken DN som ligger precis till höger om Svd så får du dem istället. Jag jobbar även på att man ska kunna spara sin favorit som förval.
Jag tycker det har blivit jättebra som det är nu. Det är toppen att kunna välja.
Annons
Jag tycker att vi skall låta Daniel sköta den här saken. Med största sannolikhet är det så att IS får någon ersättning för att ha med SvD och det gynnar ju oss användare som helt gratis får använda denna bra startsida!

Keep up the good work Daniel!

Blessings!

LuckySwede®
Hade inte sett valalternativet, det är ju kanon.
Kanske kan det komma fler valmöjligheter.
Kör på Daniel och tackar för en kanonstartsida.
Skrota SVD så slipper man förstöra humöret på deras snikenhet.
Mitt förslag är att Internetstart.se byter ut "öppningssida"
på nyheter från SvD till DN...förstår samtidigt SvD som kör
detta "stuk" men de skall inte prioriteras av InternetStart
...kanske dags leta efter en annan startsida?
biggles !

Om du byter startsida så är det samma problem där med Svd. Därför skall alla
bojkotta Svd och inte skaffa en prenumeration på denna tidning.

Går alla tidningar över till ett slavkontrakt så får man tänka till och beställa den
man tycker om. TT är ju en central för alla nyheter. Kanske??

Dessutom finns www.socialanyheter.se
leiake !

...ämnat som en liten "knäpp på näsan" till InternetStart, i förhoppning om att de tar sitt förnuft tillfånga...tycker själv att mitt förslag va bra, de att "öppningssidorna" byter plats och att DNs sidor ligger uppe då vi loggar in?
...TT är idag inget alternativ, möjligen om de har förmåga och vilja göra om sin vinjett, vilket är tveksamt...TT sponsras ju bl.a av/med "Svenskans" små medel
biggles !

SvD har skärpt sig. Nu går det att stänga popup i stället för att skickas till startsidan.

Fungerar detta så kan IS ha SvD kvar. Nu är det inte störande längre. Man får
klicka en gång extra, men det är motion.

Fungerar det inte framöver så får vi använda DN som första alternativ.
Ditt förslag är bra.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem