Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Spel, mobil och teknik

IPhone vs Samsung Smartphone

IPhone vs Samsung Smartphone

Jag märker på stan att dom flesta har Iphones men vad är det egentligen för skillnad mellan Iphone och en Samsung Galaxy S3 (som jag har)

Vilken ska man använda till vad och varför eller är det bara flockbeteende?



PS: Vilken kategori skall egentligen denna tråd ligga i?
Antal svar på detta inlägg: 17
Sidor: «1 2

Jojje !

Den länken går inte att korta. Tyvärr.

http://korta.nu/4a0zy
en lite udda utvärdering, men det är som med baken allt är delat.
Iphone 5 skall tydligen bara ha 1Gb i ram men nu ska vi inte bara hänga upp oss på detta.

Iphone är en bra mobil. Inget snack om saken men inget som passar mig. När jag väl kom på vad ett Appleid va så flöt allt på som rinnande vatten. Laddade ner Itunes, koppla mobilen till datorn och voila så var man igång.

Det finns hur mycket gratisappar som helst i Appstore. GooglePlay är inte så osäkert som det kanske såg ut i mitt förra inlägg. Läs recensionerna från användarna innan man ladddar ner bara. Jag skulle inte ladda ner appar där det är en Rysk tillverkare t ex. Det finns iallafall ett ställe till där man kan ladda ner appar till Android.

http://sv.appbrain.com/ funkar vad jag vet bra.

Ett Antivirus på mobilen är inte helt fel. Det är ingen mobil utan en dator i miniformat och därför också sårbar. Kör själv med AVG.
Annons
vi är snart på samma nivå som PC-Mac-marknaden. sänk datorn med skydd.
istället för att jaga bort de som busar. Det är ganska tråkig sysselsättning att rensa fonar från skit
Vad menar du med att sänka datorn Göcke? Kör själv SSD med en hyfsad snabb dubbelkärnig processor och 8 Gb DDR3 minne samt 1GB grafikkort så det är ingen superdator jag har men den är inte seg alls.

Ett AV program typ MSE och ett program typ SuperAntiSpyware eller Malwarebytes som komplement räcker väl?
vi skulle inte behöva detta anti hit eller dit,
om man hade tagit tag i det från början.

Nu förföljer det oss ända in i graven.

och när vi får problem så är det just en massa anti som ska gräva djupt i burkarna.
och sen ska det poppas upp en massa reklam i varenda hörn osv.

Nä fy den lede vilken taskig utvekling det har blivit.

sen härjar snar allt i molnet, som om det är någon gudabeskyddat.
rena idiotin.

men marknadskrafterna spär på
och appgodiset är som karamellhyllorna med plockgodis för vuxna.

hur många appar (program) behöver man??

ni tror nog jag fått snurren , men så är det inte, kom just hem från en MC tur med bad och sol. och sitter nu och tar mig en god öl det är ny arbetsdag i morgon.
Av alla fona jag haft har jag laddat ner massor av appar, och det har aldrig hänt något med mina fona!!
Ni är överdrivet försiktiga med era fona.
Och leiake!! Vad skad du med antivirus till? Jag har aldrig haft det i mina fona, helt onödigt!!
Ladda på!!

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem