Torsdag 18 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

IS vänstermeny

IS vänstermeny

Är det bara jag som har problem med vänstermenyn, vissa länkar fungerar men bl.a. "tidningar" tycks inte få kontakt.
Antal svar på detta inlägg: 12
Sidor: 1 2 Nästa »

Samma här, står bara nede till vänster"Väntar på svar från internetstart.se"
Prova lite av detta.

http://www.internetstart.se/forum/las.asp?id=135768
Hjälper inte med att rensa historiken (det framgick även i din länk leiake att det inte hjälper) det "trögar" lika mycket ändå så felet ligger inte i historiken för det funkade bra innan utan att det "trögade".
Annons
Här fungerar länken "tidningar" utmärkt. fick kontakt med "Borgåbladet" I dagens
tidning finns där en insändare av undertecknad.
Provat alla "rensningar som jag vet men får inte kontakt med de flesta av länkarna i vänstermenyn. Starsidan funkar, Användbart funkar ej, Tidningar funkar ej.
Vad kan jag mer göra?
Kollade igen med tidningar och efter5 minuter erhölls kontakt
den sidan är rätt tung att läsa in , tyvär
Men varför händer detta just nu i dagarna? Jag har ofta användt vänstermenyn och inte minst tidningssidan. Det har aldrig "trögat" tidigare trots att jag har en något seg laptop med mobil 3G anslutning.

Ett litet tips; När Ni fått upp en trög vänstermeny, t.ex tidningar, välj ut de tidningar Ni brukar läsa och lägg dom i datorminnet så finns dom där till hands.
Det tar ca 4-5 sekunder för mig från det jag klickar på tidningar tills hela sidan har laddat.
Det var ett javascript som hade hakat upp sig på den sidan. Märkte att även en annan undersida hade drabbats och var segladdad. Men jag har optimerat om den kodsnutten nu så nu ska det gå snabbt igen!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem