Fredag 26 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Övrigt

Vem Ringde

Vem Ringde

I dag fick jag ett telefonsamtal från detta nummer,007182010310.

När jag kollade med "Vem Ringde" visade sig att det kom från Microsoft i centrala Stockholm. Men adress okänd!

Mystik! Jag svarade inte!! 39 personer har anmält det som oönskat!!
Antal svar på detta inlägg: 13
Sidor: 1 2 Nästa »

Thomas2 !

Kan också var telefon nummer från Ryssland m.msom har landsnummer 007.

http://korta.nu/svebv


Thomas2!

Det numret känner jag igen.

Det var någon som ringde dig från Indien. Tur att du inte svarade. Du kan troligen inte indisk-svenska så du hade antagligen köpt en moped med fyrkantiga hjul bara för att den var så billig.

Jag har NIX. Det fungerar till 99%. Men inte till 100 %. tyvärr.

Varför teleoperatörerna inte stoppar detta ofog med telefonförsäljning är mig en gåta.Telefonförsäljare är skurkar in i märgen. Dom är värre än Usama Bin Laden.
Jag har både igår och idag fått samtal som visas som Ej inläsbart i den trådlösa telefonen och i den fasta med M. Fattar inte vad han säger men igår lät det som han frågade om jag pratade engelska men jag fortsatte på svenska och frågade vem det var men förstod fortfarande inte vad han sa. Jag la på luren. Är det någon annan som blivit uppringd av samma person?
Annons
Benita!

Nästa gång det ringer så säger du "Go To Hell." och stänger av luren med ett kraftigt
slag så han hör dig ända till i Indien.

Då blir han ledsen och ringer sin mamma och säger att svenska flickor är inte snälla.
Dom stänger av sina telefoner så hårt, att jag snart blir döv.

- Skit i det säger mamman. Det finns hörapparater.
Det enda rätta är att inte svara. Men i dag ringde dom många signaler,jag höll på att bli vansinnig!!

Hur kan dom få hålla på med sin terror!??
008188439427

Detta nr. ringde nu! Det ringde 20 signaler!!! Dessutom har jag ny hörapparat nu,jag höll på att flyga i taket vid varje signal!!!!

Varför funkar inte NIX?
Nästa gång ska jag svara!!

Don't call me agian,you stiupert fucker!!
Jag kan engelska.

Don`t call me again, you blodie stupid motherfucker.

Detta går hem.
Du är rolig du Leiake. Är det säkert att det är från Indien så det inte är någon som ingår i en maffia och sen söker dom upp mig om jag använder ditt förslag? Jag tror jag håller mig till att inte svara eller svara och följer ditt 2:a förslag.
samma nummer har ringt mig.
ingen ide att svara

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem