Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Låsa upp...

Låsa upp...

Hej
Nån som vet var man kan låsa upp Nec e616V gratis?
De brukar finns såna hemsidor som låser upp mobiler gratis..jag har testat några hemsidao...t.ex trycktill.se..fast de funkar inte...
Antal svar på detta inlägg: 18
Sidor: «1 2

Hej jag undrar om det finns någon sida där man kann låsa upp en Motorola c350,jag vill inte skicka in den
har provat precis alla koder, tibbys m.m. ingen funkar på min e616v :S
Det är värt 350 spänn att låsa upp telefonen... har själv provat koder från nätet vilka gjorde att telefonen inte gick att använda mer... kaputt !!
Annons
jag har oxå försökt leta upp en sida som låser upp nec616v men utan succe. Ver kar som man måste skicka i väg den trots allt.
Men finns sidor där man kan skicka in den. där kostar det från 100-200 kr. Kanske mindre, har inte hunnit kolla upp mer
nån som vet hur låser man upp sony ericsson z600 gratis
Till dom som vill låsa upp SonyEricssontelefoner så kan jag säga att det ej finns "gratiskoder" till dessa (inte som jag sett iaf) utan man måste skicka iväg dom till firmor som låser upp dessa.

Rätta mig gärna om jag har fel då jag har en hel hög med SE-telefoner som behöver låsas upp...

//P
vet någon vart man kan låsa upp en LG u880!?snälla hjälp!jag köpte den i dag men vill ha mitt andra kort i!puss!
hejj oom nii vill ¨LÅSS upp din mobill kontakat mig då på haidars_og@hotmail.com add mig annars i msn oså haidars_og@hotmail.com tar bara 70 kr o öpnnar nokia och nec några model och simmens osv men inte dom nya

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem