Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Övrigt

Gråt inte Leiake

Gråt inte Leiake

det var inte meningen att såra dig, men............ser man till statistiken på nuvarande forum så har du 9 startade trådar av totalt 27 exkl. dina.
Alltså en tredjedel. Finns det ingen biraberså i Mariestad, som enligt min mening har det godaste ölet 8 (5,2%) Släpp tangentbordet för några timmar på puben.

Nu är det ju halloween så maskera dig och skrik bus eller godis till alla barn du möter, bra idé eller hur som helst det var inte minn mening att röra om dig till tårar.

Med vänlig hälsning

Masken
Antal svar på detta inlägg: 9
Låter bra! :)
Låter bra Heja leiake. Halloween har redan varit. Det var igår. Alltid den sista oktober. Till helgen är det en helt annan helg. Allhelgonahelgen. http://www.svenskakyrkan.se/default.aspx?id=708261
Vad är detta?
Annons
Iggedlörping, visst var den stora halloweendagen igår, men ändå tror jag att kidsen kommer ikväll, här har redan 4 barngruppen varit och hotat med bus om dom inte får godis.

Allhelgona, ja graven är ompysslad, alltså min egen som redan betalts får 40 års skötsel from min dödsdag, innan pysslar jag om den själv.

Planterade 4 olikfärgade hyacinter ovanpå detta ett transparant frostskyddstäcke inköpt av en kompis i Tyskland med batteri som skall klara uppvärmning under
täcket i upptill 5 månader. Får se om det fungerar. Snö skall glida av tack vare
taklutningen.

Snart dags för pepparkakor och glögg och julmingel.

Ha det så gött

Med vänlig hälsning

masken
Undrar oxå va fan e detta,ge er på nån i er egen ålder som man säger till barnen på skolan...Leffe är forum räv ,som håller igång detta somnande forum..Så håll till godo å starta trådar som du/ ni tycker är intressanta å klanka inte på leiake för att han försöker hålla igång en sovande skara
Alla helgons dag är en fin helg.Men halloween kan vi vara utan. Detta kommer från usa och kan hålla sig kvar där borta.

Det har någon dragit hit för att tjäna penga på masker och skit. Barn kan få godis ändå.
instämmer lazze !
Men visst får alla ha´ sin åsikt, utan att därför klandra andra,
utan bara säga att man ser det annorlunda !
Jag är själv med i ett annat forum, där jag tagit på mig en roll liknande leiakes. Detta forum har det senaste halvåret mest diskuterar politik, och det har jag fått mycket kritik för.

Flera gånger har vi diskuterat detta och jag har bett andra att skriva om sina intressen, men det händer tyvärr inte.

Vill man inte själv bidra, då tycker jag man har förverkat sin rätt att klaga, så var tacksamma att vi har leiake, utan hans många trådar hade här varit helt dött!

Tack leiake
Instämmer!

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem