Torsdag 25 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Ekonomi och hem

Skänka pengar

Skänka pengar

Fick detta på Facebook, vågar man lita på det? Jag tycker det känns som något inte stämmer


Hjälp de krisdrabbade i Filippinerna

Skänk 50,00 kr till amerikanska Röda korset för att hjälpa dem som drabbats av tyfonen. Hela beloppet som du skänker går till amerikanska Röda korsets globala nätverk Röda halvmånen.

Man skulle klicka på hur man ville betala VISA eller något annat, minns inte vad?
Antal svar på detta inlägg: 13
Sidor: «1 2

Idioten läste mitt inlägg.



– Vi kommer att efterskänka våra intäkter och själva stå för våra kostnader, säger Hasslert.
Jag tycker det är bättre att ni skänker några kronor nu till de behövande än att diskutera vart pengarna går. Självklart vill man att allt går direkt till de behövande men så är tyvärr inte verkligheten och har aldrig varit. Alla dessa människor kan inte vänta på att korruption mm ska försvinna för det kommer aldrig att hända.

Hjälpen behövs nu så vill ni verkligen hjälpa till i denna svåra situation som hundratusentals människor befinner sig i så skicka en slant och hjälp en behövande.
Wacko !
Du har helt rätt. Skänk pengar till någon organisation man tror sej kunna lita på. 90-kontona torde fungera tämligen väl eftersom där finns det någon slags kontrollfunktion i slutändan. Olika TV-kanaler medverkar också till insamlingen vilket är bra. Om du vill skänka pengar, GÖR DET NU, när behovet är som störst.

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem