Tisdag 16 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Norton 365

Norton 365

Är det någon som har Norton senaste version installerad i datorn, 21.1.0.18?

I så fall vad tycker ni om programmet och segar det ner datorn något? Jag kör win8PRO i min dator.
Antal svar på detta inlägg: 5
OBS!!! Jag menar Norton 360 och inget annat!!!
Challe !

Du har ju Windows Defender i W8. Det sköter sig perfekt.

Det är ju allmänt känt att Norton segar ner datorn, så varför betala för sådant.
Alla antivirusprogram är ju onödiga när Windows har sitt eget inbyggt. Det uppdaterar sig själv flera ggr. varje dag utan att man märker det. Men jag ser
att det fungerar i Window Update.
Challe du kan gott köra med Norton 360, det är inte segare än alla andra program som skall övervaka en dator.
Annons
Nu har jag installerat Norton 360 i in dator och det går som ett spjut och det segar inte ner min dator alls. Jag litar inte på Windows Defender och Norton hittade 2 virus i min dator som inte Windows Defende har hittat.
Jag körde Defender förut och det gick bra, men när jag uppgraderade mitt Telia abonnemang så passade jag på att byta till deras F-secure (Telia Säker Surf). Jag har tidigare erfarenhet av F-Secure och att det då slöade ned datorn betydligt, men man verkar ha trimmat det ordentligt och nu är det ok för min del även om jag nog märker aning skillnad mot Defender

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem