Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

norton 2005 problem

norton 2005 problem

Jag har fått ett problem när jag installerat Norton AntiVirus 2005 på min PC. Vartända gång jag startar datan kommer ett felmeddelande upp med texten:
"Norton AntiVirus 2005 does not support the Repair feature, please uninstall and reinstall"
Jag prövade att avinstallera och installera om på nytt men det hjälpte inte.
När jag gjorde en sökning fann Norton ingen smittad fil så jag fattar inte vad de e för fil programet vill reparera...

Hur ska jag göra?
Antal svar på detta inlägg: 11
Sidor: «1 2

bubben de är en fråga om pengar. Vill du lägga ett par hundratusen på en brandvägg får du en bra. Men då har vi gått förbi dina behov som hemanvändare.

Jag har ingen aning om vilka som är bra idag eftersom jag har en dator som står och vars enda uppgift är att agera brandvägg. På den kör jag IPCop som enligt mig funkar riktigt bra, körde smoothwall tidigare men det kräver att man startar om datorn typ var 100:e dag för att den börjar bli seg då. m0n0Wall är en annan som funkar bra då krävs bara 1 cd skiva och 1 diskett. Sedan finns det några som bygger på FreeBSD åxå.

Sen finns det flera andra.. jag valde just IPCop därför det har VPN passthroug vilket inte Smoothwall hade. Nästa gång det blir dags för install blir det nog att köra MonoWall på en Soekris, En soekris kostar nånstans runt 2500kr och uppåt.

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem