Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Livet som vuxen

Livet som vuxen

Goddagens, varmt och skönt idag med, otroligt vad det kan vända i vår värld. Sitter med en liten oväsentlig fundering här eg, men nyfikenheten tar ibland överhand. I slutet av förra veckan kom tankarna upp om att leva som pensionär och gav lite olika meningar i saken. Nu kan jag inte hitta tråden, och undrar lite, blev den för het och borttagen av den anledningen kanske, i så fall är saken klar så man kan sova lugnt. Ha en bra tid och må gott alla. L.
Antal svar på detta inlägg: 3
det är val i år , hur vore det om ni slutade dra in politiken på forumet

jag ger inget parti en favör med att ha ett språkrör här på forumet.

det är och har varit solklart länge , ta diskussionen på de media där ni hittar er information, det är mer fair än att jag skall ta matchen med er.

tråden var inte het, den var avkyld och pekade på att ni skulle rösta i någon riktning.

men med så många pensionärer , borde alla partier vara lite byxis
och då finns det utrymme för valfläsk
men det säger inte att det blir bättre för att det är valfläsk
Göcke, okey, ville bara få klart vad som hänt, jag är absolut ingen politisk kämpe utan det var bara det att jag tyckte att viss ord inte helt stämde in, och någon antydde att en viss medlem här hade vissa saker fört sig som den förste inte helt gillade. Men nu vänder vi blad som "Calle XVI" sa och njuter sommartiden. Hälsn. L.
Jag tyckte tråden var informativ för oss äldre.

Är verksam på fler Forum därför blandar jag ihop vissa trådar. Har skaffat ett
Forum för varje ändamål. Det är smart gjort av en gammal man.

Skall avhålla mig från politik på IS. Inte ens på valdagen skall jag nämna detta ord.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem