Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

IE

IE

Har fått ett problem med webbmail..... "Första mailet" jag öppnar går bra, dom andra därefter får meddelandet "Websidan har upphört att fungera", då får jag logga in igen och börja om från början. Telia vet inte riktigt vad som hänt, men kanske någon bland IS kloka medlemmar kan komma med något förslag? Jag har IE11 som webbläsare

UL
Antal svar på detta inlägg: 16
Sidor: 1 2 Nästa »

börja att rensa historiken först i IE
så får vi se om det fungerar

jag hade samma problem innan
Har gjort det flera gånger......
ändra inställningar för kopatibilitetsläge för just den sidan
Annons
Ändrade läget, men det var lika ändå...... då tog jag till en Systemåterställning, och se.... efter den funkar det. Igår kom en massa uppdateringar för Windows, och jag återställde allt före den..... Jag vet ju inte vad som hänt, men huvudsaken att problemet verkar löst. Nu blir det en kaffekopp ute på verandan för att fira
UL
jo problemet kom med den senaste uppdateringen.
Det blev bara en kopp..... Nya uppdateringar kom, 9 st istf. 12 som igår.... och nu är problemet tillbaka
Men nu struntar jag i det och tar nya tag imorgon.
Ha en fin kväll/UL
Nu har jag provat andra webbläsare, bl.a Opera och då fungerar det..... det måste väl ha med IE11 att göra också då, eller? Lite synd, för jag skulle gärna vilja ha IE11 kvar......
UL
HeanHäxan!

Prova Verktyg/Internetalternativ/ Avancerat /Längst ner återställ IE till standard.
Det brukar göra "susen".
Provade...... och det gjorde inte "susen", tyvärr, men tack för tipset
problemet kom med den senaste uppgraderingen, som jag skrev

du backade och då fungerade det.
har du installerat dem igen , får du börja undersöka dem var för sig
genom att ta bort en och en.

om du inte kan se något specifikt för IE uppgraderingen

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem