Tisdag 16 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Spel, mobil och teknik

Gigaset

Gigaset

Hej jag har en Gigaset SL400 det tjuter i högtalaren så det inte att höra den man pratar med. Har pratat med Gigaset som föreslog en fabrikare har gjort två hjälper ej. Nån som har förslag
Antal svar på detta inlägg: 15
Sidor: «1 2

Man kan göra fabrikare på handenheten. det har jag gjort. Jag tror jag har gjort
det på basenheten också.

Man kan undra hur kentr10 kom på att basenheten behövde en körare. Han fick nog hjälp från Gigaset support.
Det fungerar även idag Jag ha inte gjort fabrikare på den förut bara på¨min XP Gigaset trodde inte att det var bas om det inte fungerade med handenheten var det inte mycket att göra.
i värmen
Annons
kentr10!

Du fick alltså ett felaktigt svar av supporten. Dom ville du skulle köpa nytt antagligen.

Hur många slänger sina IT-prylar i tron att dom är slut. Troligen flera tusen varje dag. Kanske ännu fler i Kina.

Många vet inte om att fabriksinställning finns. Dom som vet vågar inte använda
detta fenomenala system. Det har jag fått 1000 bevis på.

Men grejerna är så billiga idag att det går att köpa nytt i stället. Men det är slöseri.

Min nya smartphone Xperia för 2800:- är ett bevis på detta. 4G-masten är utanför huset. Det går fortare att surfa med 4G än att använda mitt WiFi.
Jag är imponerad av min Xperia. Minst sagt.

Jag var inne på Elgigantens sida och tittade på en ny telefon som tur var provade jag fabrikare på bas.Jag har deras 3000micro fungerar fortfarande Dom här nya är inte lika pålitliga

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem