Torsdag 28 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Windows 9 väntar

Windows 9 väntar

http://korta.nu/SW
Nu har de släppt bilder på Windows 9 se länk ovan

Windows 9 release date (Utdrag från TechRadar.Pro)

As of right now, we expect to see Windows 9 in a preview build as early as September 30. The latest report from The Verge cites sources close to the matter with knowledge that press preview event will take place on that date. There are no details of where the event will take place or when exactly the preview build will be released, but we'll take it.

Microsoft communications chief Frank Shaw said the company wasn't ready to talk about how often Windows might come out when we spoke to him in January, but he agreed "you have certainly seen across a variety of our products a cadence that looks like that; Windows Phone is a good for example of that, our services are a good example of that".
Antal svar på detta inlägg: 3
jo så kan det se ut
Spännande att se vad de åstadkommer den här gången, W8 räknas redan efter några bedömare som fiasko, och jag håller gärna med.

Jag har W8,1 Pro installerat i en separat hd som jag startar då och då och försöker tänka positiva saker om skiten, men återkommer fort tillbaka till W7.

Däremot de tidigare Windows operativsystem som också räknades som fiasko nämligen Millenium edition och Vista fungerade i mina datorer klockrent.
Men W8 jag gillar inte varandra.
Hej


Har byt till windows 8.1,,,med skrivbordet

både på stationära datorn och Labtopen

funkar för mig ,,,,,klockrent

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem