Måndag 23 september 2024 vecka 39
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Visst är det underbart ?

Visst är det underbart ?

Visst är det underbart att någon bryr sig?
Det är så fantastiskt att det finns en yrkesgrupp som ser helheten i tillvaron. Det vore uppseendeväckande om t.ex laboratorie- assistenter skulle göra en egen manifestation där dom skulle jobba gratis en dag för att andra ska få det bättre. Det känns oxå fantastiskt att vi nordiska länder har dragit vårt strå till stacken. Aha med en svensk trummis och Nokias reklamplats var säkert inte billig.
Per Gessle var säkert upptagen med att jaga fildelare och det kan man ju förstå.... Jag hoppas att åtminstone Robyn dyker upp. Att hitta en bättre anledning för Abba att återförenas eller Ace of base göra comeback finns inte. Man ska inte gnälla men det är tydligt vilka det är som bryr sig och vilka som hellre sitter hemma och räknar pengar.
Antal svar på detta inlägg: 6
Och jag som trodde jag var tillräckligt full
Ooops, forgot something
Ja Ja funkar det så.
Annons
Förstår inte riktigt vad inlägget handlar om. Vem är det som bryr sig om vad?
Naturligtvis menar jag deltagarna i en politisk manifestation mot orättvisor i världen. ( Live 8 )
Det som är roligt är att så många har förstått och engagerar sig.
Det som är tråkigt är att det var så få svenska inslag trots att vi har så många stora artister och är ett så rikt land.

Heja Bono !
Det är ju igentligen inte något nytt har ju funnits sedan början på 80-talet tror jag det är med olika namn som Band Aid, Live Aid osv.
Men det här har väl blivit den största av dem. Eller iaf fått störst media uppmärkelse. här i sverige.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem