Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Vi har Statsledning

Vi har Statsledning

Vi behöver nog inte vara oroliga för vår regerings stabilitet. Vi har ju till exempel Den skrivande ministern. -- Ibrahim Byline. Skönt va. L.
Antal svar på detta inlägg: 7
Misstänker att inlägget ska vara ironiskt, men jag förstår inte ironin, har jag missat nånting?

Hej pedhan, det var bara ett inslag i gårdagens DN på sista sidan där det skickas in alla möjliga komiska saker. Den skrivande ministern – Ibrahim Byline , den satt inne i gårdagens tidning, man får ju tolka efternamnet som man vill, heheehe. En annan sak, är de du som står och snackar i TV-5 varje Söndag från Cafe Bärs eller? Humorprogram på en viss nivå, hahaha. Hälsn. L.
Lage,

Jag har ingen susning faktiskt om det är jag som medverkar, har inte den kanalen. Mitt TV tittande inskränker sig till SVT.

Annons
Aha, ok då är det inte så lätt, men du kan säkert hitta gänget på nätet här om du vill och se hur dem ser ut i ala fall,de är ju en kvartett så kallade "Bajen-fans" vet du, så snacket är ju som sagt söder-snacket. Ha det gött. L.
Godafton igen pedhan, om du är intresserad av att se dig i programmet, Cafe Bärs, så kan man se de på Kanal 5 , du bara scrollar fram till programmet så har du chansen ganska lång tid utan kostnad, det är du som står längst till höger i starten alltid, med en halsduk a la Bajen. Jag vet inte hur man gör för att korta ner länkarna så ja kan inte sätta in den här, men det fixar du om du vill ändå,,hehe. Lycka till. L.
Du misstar dig det är inte jag, jag kollade han var inte alls lik mig heller, o jag gör mest reklamfilmer....
Hahaha,pedhan, klart jag skojade bara lite,,men jag kollar den serien, för den är snäll och oskyldig i motsats till mycket annat på TV. Och lite av typisk Bajjen-stil som det sägs. Hälsn.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem