Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Windows live mail

Windows live mail

Hej,jag har live mail som funcka så fint på tisdag kväll-men onsdag,"går inte att ta emot eller skicka från detta konto"vad händer ?? hur fickar jag detta ??
Tack för hjälp !
Mvh Micke
Antal svar på detta inlägg: 9
är det ett Hotmail/Livemail/Outlook.com låda du har eller är det någon annan leverantör

microsofts konton kan man få upp en ruta att den skall verifiera , gör man det så rullar det på igen
Bredband.net konto
det borde kunna gå att kontrollera så att det står rätt i livemail
comhem kan ha ändrat portarna så kolla med dem också om det strular
Annons
Ja ska kolla med bredbandsbolaget vad fan som händer.kan dom byta por bara hips vift
?utan att medela
Ja ska säga att detta fel uppstog när ja stängde datorn tisdag kväll så kom det automatisk upp datering från Windows .sen funkar det inte
har kollat med två comhem konton och de funkar på w10, du har säker fått något fel i inställningarna
FEL I Inställninarna ? Jag har icke rört i något o detta konto har funkat i många många år o många datorer
nu fungerar det ju inte så något har gått snett hur som helst.
då kan man inte sitta ned och tro att inget har ändrats
vad det är kan jag eller någon annan bara gissa ..

men dina inställningar borde du kolla för inloggningen på comhem
Jag har tre olika e-post adresser och använder normalt officepaktets outlook och där är inga problem. Tänkte nu att jag skulle testa Mejl i win 10 och lade in de ta olika kontona. Två fungerar helt ok, men det tredje går inte, trots samma serverinställningar osv. Märkligt

Provade nu på min laptop och där fungerade det. Nåja ska gräva i detta senare

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem